- tor 22 aug 2019, 07:48
viewtopic.php?f=16&t=92744.
Halloj alla jo jag skulle behöva de fästen som syns på bilderna på sida 3 i tråden jag länkat till (båda sidor).. Både de som ersätter de fasta fästöronen på bilen och de till stötfångaren.
Artikelnumren som nämns i tråden VO 6815114 ser i mina ögon ut endast som det fäste som skall sitta på stötfångaren.
Har hittat ett annat nummer som även det nämns här men det får jag inte fram nått på. (Trots gogglande 2 tim).
Volvo vet inte vad jag snackar om alls
. Vart får jag tag i dessa fästen?. Har bara hitta de som ser ut o vara till stötfångaren inte de ersättnings fästen till de fasta fäst öronen på bilen. Liten förtydling har bara hitta fästena på bild.
Ja jag är rätt kass på o goggla så det behöver ingen tala om osv
brukar hitta grejor men ibland går det inget bra.
Jag vet heller ej om det är samma fästen på en 855 som syns i tråden som till V70.
Tackar för svar
.
Halloj alla jo jag skulle behöva de fästen som syns på bilderna på sida 3 i tråden jag länkat till (båda sidor).. Både de som ersätter de fasta fästöronen på bilen och de till stötfångaren.
Artikelnumren som nämns i tråden VO 6815114 ser i mina ögon ut endast som det fäste som skall sitta på stötfångaren.
Har hittat ett annat nummer som även det nämns här men det får jag inte fram nått på. (Trots gogglande 2 tim).
Volvo vet inte vad jag snackar om alls

Ja jag är rätt kass på o goggla så det behöver ingen tala om osv

Jag vet heller ej om det är samma fästen på en 855 som syns i tråden som till V70.
Tackar för svar

Senast redigerad av 2 gubbstrutt, redigerad totalt 0 gång.
Det är lika bra o lägga ner hela skiten.