Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av klirre
Jag har tröttnat på att köra runt och göra reklam för Bilia, nån här som vet ifall det finns tunna lister utan reklam som passar till deras nummerplåtshållare? Dvs. den typen där listen täcker hela undersidan av nummerplåtshållaren.

Har ingen exempelbild, ska försöka komma ihåg att ta en i eftermiddag.

Annars får jag väl köpa nya nummerplåtshållare.
Användarvisningsbild
av grillchips
Mekonomen har billiga regplåtshållare som är riktigt slimmade i ramen. Alltid bytt till dessa omgående när jag bytt bil. Kostar typ 70 kronor om jag minns rätt. Se till så du köper den med plats för EU-märke, var nära på att ta fel en gång då de "korta" och "långa" hängde bredvid varann i identisk förpackning.
Användarvisningsbild
av Briander
Du kan köpa en på Bilia ;) Alla större märkesverkstäder har sådana lister, kostar max 15 spänn om du ens behöver betala för den.
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
Man kan också ta fram ett sandpapper och slipa bort texten. Det gjorde jag, tog fem minuter. :-)
Användarvisningsbild
av Micce1980
EbbevonVolvo skrev:Man kan också ta fram ett sandpapper och slipa bort texten. Det gjorde jag, tog fem minuter. :-)
Blir väl sådär utomordentligt fint i en grå ton då med? ;-) Håller med, fråga när man kör förbi en verkstad med bilförsäljning eller mekononem ;-)
Användarvisningsbild
av Micce1980
StefanN skrev:Jaha, nu fick jag virus i telefon när jag gick in på den länken. ;-)
Kan kolla i MFF-shopen till dig nästa gång jag är i närheten ;-)
av kallek
StefanN skrev:Jaha, nu fick jag virus i telefon när jag gick in på den länken. ;-)
Akta dig, det är smittsamt. Har drabbat hela familjen. Verkar även vara ärftligt.

Vad gäller temp. på skivorna så &[…]

Löste sig! Så kul. Fast det säg[…]

Om jag ska rycka ut den, är drivaxeln limmad […]

Min 745-a har rullat med Biltema skivor, klossar, […]