- tis 16 jul 2019, 10:33
De exempel du själv tar upp(jag väljer att glömma att du tog upp Imprezan...) är extrema körmaskiner, med fantastisk upplevelser som följd. Vääääldigt långt ifrån vad en del föreslår här...
Det finns inte jätte mycket bilar i den kalibern, men för denna budget så kan man även klämma in Speedsterns systerbil Lotus Elise S2... för vem vill egentligen köra en Opel... ;)
Man kan kanske även hitta en Ariel Atom om man vill gå åt det extrema hållet.
PetEri skrev:Om Jag någon gång känner att jag har ekonomi för Porsche, då köper jag direkt. Jag älskar egentligen Porsche. MEN nu blir det ingen. Service och rep på en Porsche är inte gratis, man måste titta på mer än bara inköpspriset..Jag är tveksam till att Opel Speedster eller en Caterham skulle vara markant billigare än en enklare Porsche om du håller dig ifrån Porschecenters när du servar. Dock så är både en Seven och Speedstern riktiga lättviktare vilket leder till billigare bromsbelägg, däckkostnader osv...
De exempel du själv tar upp(jag väljer att glömma att du tog upp Imprezan...) är extrema körmaskiner, med fantastisk upplevelser som följd. Vääääldigt långt ifrån vad en del föreslår här...
Det finns inte jätte mycket bilar i den kalibern, men för denna budget så kan man även klämma in Speedsterns systerbil Lotus Elise S2... för vem vill egentligen köra en Opel... ;)
Man kan kanske även hitta en Ariel Atom om man vill gå åt det extrema hållet.
Denim Blue V60 D3 -20
Vit V60 D3 -19 *såld*
Crystal vit V60 Ocean Race -16 *såld*
Brilliantblå C30 R-design *såld*
Vit V60 D3 -19 *såld*
Crystal vit V60 Ocean Race -16 *såld*
Brilliantblå C30 R-design *såld*