Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
@philipsguy, det går visst att byta låt, men kanske beror på i vilket läge du ligger i. Jag var inne i en spellista och kunde använda knapparna för att hoppa till nästa i listan osv, inga konstigheter. Efter att ha ledsnat på just den listan så tog jag upp telefonen, öppnade Spotify, valde att fortsätta spela från bilen och kunde där byta spellista. Detta gjordes EFTER att jag klickat på uppdatera appen i bilen.
av BabaBesso
Problemet är att efter jag avinstallerade programmet så dök den upp på "nya appar" fortfarande 0.00mb. Försökte installera den utan lycka. Och nu tror jag filen finns i bilen eftersom den inte dyker upp i nya appar MEN... den finns inte på installerade appar heller då den är 0 mb..
Användarvisningsbild
av Driftarn
Det är en känt problem att spotify appen inte går att installera/använda korrekt för tillfället, man jobbar på en lösning. Startade i början av veckan, men ingen lösning än. Har samma problem i min...
av Frazze1
Nån som hittat några förändringar eller rent av en change-log till den nya versionen? Den beskrevs som en "större uppdatering" med bla "nya funktioner", men men jag tror inte jag hittat nåt nyt alls, möjligen lite kosmetiskt?
av tutten82
Hej! Även jag hade denna Spotify-uppdatering på 0.00MB. Men jag kunde uppdatera den idag, stod att det installerade under bilfärden till jobbet. Jag tryckte först på pilen för att expandera uppdateringsvyn och sedan på ladda ner eller vad det nu stod. Appen startade som vanligt efter installation.
Användarvisningsbild
av Ilduce77
Har för mig att jag läst någonstans att om man avinstallerar en app i sensus, tar det ett tag innan man kan installera den igen...

Jag har dock inte stött på det problemet.
Användarvisningsbild
av Ilduce77
pellemando skrev: ons 03 jul 2019, 12:52 @Ilduce77, Norsk omstart + Åka till ÅF för att få mjukvaran uppdaterad
Rycka kortet hjälpte inte, men att för en sekund byta till internetdelning från telefonen och sedan tillbaka till modemet i bilen löste det.. 👍🏻
Användarvisningsbild
av Ilduce77
Ilduce77 skrev: fre 05 jul 2019, 12:12
pellemando skrev: ons 03 jul 2019, 12:52 @Ilduce77, Norsk omstart + Åka till ÅF för att få mjukvaran uppdaterad
Rycka kortet hjälpte inte, men att för en sekund byta till internetdelning från telefonen och sedan tillbaka till modemet i bilen löste det.. 👍🏻
Ropa inte hej.....

Strulet fortsätter. Inget internet idag när jag skulle köra.. Trist om man ska behöva byta internetkälla varje gång....
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Du skriver om spridare som kanske läcker. E[…]

Svart grill

Jag har ett sådant liggande som jag inte beh[…]

Elmanövrerad baklucka xc40

Felet förekommer emellanåt. Det är[…]