Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Jag har precis lagt i navigation i bilen. Är det något jag behöver göra i bilen?
Det funkar att fjärrstarta,låsa bilen mm men just inte att skicka en destination.
Det ska väl funka att typ skicka en destination nu och sen när jag ska åka i morgon så dyker det upp? Jag har kanske missuppfattat hur det ska fungera?
Användarvisningsbild
av paso
dollarkungen skrev:Jag har precis lagt i navigation i bilen. Är det något jag behöver göra i bilen?
Det funkar att fjärrstarta,låsa bilen mm men just inte att skicka en destination.
Det ska väl funka att typ skicka en destination nu och sen när jag ska åka i morgon så dyker det upp? Jag har kanske missuppfattat hur det ska fungera?
Provade hur det funkar för mig.
Med navigationsdelen i skärmen öppen så kommer det ett kortvarigt meddelande att en ny plats är mottagen. För att navigera till det nya målet så trycker jag på målsymbolen till vänster så att menyn öppnas och sedan finns det nya målet överst i fliken Bibliotek.
Användarvisningsbild
av Hanzon
Jag provade precis nu och det fungerar för min del.
Användarvisningsbild
av Hanzon
Om du precis lagt till navigation i bilen och det aldrig har fungerat att skicka adress via appen så är min rekommendation att du kontaktar ÅF.
av GoranP
Jag har ett liknande fenomen, fast bara när jag försöker göra det via en Windows-dator. Appen är installerad korrekt, funkar jättebra att läsa och komplettera data i ex. körjournalen. Men att via windowsappen skicka en destination är lögn i h..e. Jag har fler datorer till förfogande, alla med win10 (både Home och Pro-versioner), men likadant resultat på alla.
Även tider för värme/kyla går inte att sätta via dem...
Fungerar dock bra ifrån mina Android-enheter...
Elpriset

Fast avgift för villa upp tll 63A hos oss (G&[…]

Volvo V50 "Mr White"

Ja med den adra knoppen så, ja :)

På kylvätsketermometern ser man inte ba[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Om du tror att del är spridar fel, prova d&ar[…]