- ons 05 jun 2019, 21:15
Hallå. Jag skall nu bli med ny förmånsbil och valet har hamnat på en v60CC. Vi får handla upp till 8300kr/mån i fullleasing.
Med bifogad utrustning hamnar jag på 8600. Då blir det 300 i månaden i bruttolöneavdrag vilket jag kan leva med.
Men hjälp mig gärna och se om jag missat nått viktigt eller lagt till nått onödigt?
Leasingen upplagd på 4000mil om året med ca 3000 mil i tjänst o resten privat.
Jag jobbar som tekniker och utgår från gbg med tjänsteområde mellan Piteå och öresundstunneln. dock flyger jag allt över sthlm.
Privat har jag även en nyare navara då jakt är ett stort intresse, men Volvon kommer förmodligen få följa med ut i skogen ibland också.
Fru o 2 ungar skall få plats.
Så min fråga är till er som har koll. Hur tycker ni min setup ser ut? Hade ni valt annorlunda?
Tack på förhand. Dennis
Screenshot_20190605_205428.jpg (43.29 KiB) Visad 4095 gånger
Screenshot_20190605_205345_com.google.android.apps.docs.jpg (252.98 KiB) Visad 4095 gånger
Med bifogad utrustning hamnar jag på 8600. Då blir det 300 i månaden i bruttolöneavdrag vilket jag kan leva med.
Men hjälp mig gärna och se om jag missat nått viktigt eller lagt till nått onödigt?
Leasingen upplagd på 4000mil om året med ca 3000 mil i tjänst o resten privat.
Jag jobbar som tekniker och utgår från gbg med tjänsteområde mellan Piteå och öresundstunneln. dock flyger jag allt över sthlm.
Privat har jag även en nyare navara då jakt är ett stort intresse, men Volvon kommer förmodligen få följa med ut i skogen ibland också.
Fru o 2 ungar skall få plats.
Så min fråga är till er som har koll. Hur tycker ni min setup ser ut? Hade ni valt annorlunda?
Tack på förhand. Dennis