Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ateam
stevvee skrev:
GATUPLAN skrev:
Fjonsson skrev: mån 03 jun 2019, 22:50 Har också mobilt bredband från 3. Funkar i hela europa. Samma datamängd som hemma. Har du kollat så inte dina villkor har justerats?
Det skulle komma ett kort idag/måndag, men vi får se imorgon. Enligt kundtjänst är det samma mängd utomlands.
Med tanke på hur många som har problem med det telenor-kortet som ingår låter det dumt att välja telenor.
??? Ser inte att många skrivit att dom har problem med telenor..
av stevvee
ateam skrev:
stevvee skrev:
GATUPLAN skrev: Det skulle komma ett kort idag/måndag, men vi får se imorgon. Enligt kundtjänst är det samma mängd utomlands.
Med tanke på hur många som har problem med det telenor-kortet som ingår låter det dumt att välja telenor.
??? Ser inte att många skrivit att dom har problem med telenor..
Om du läser i trådar angående problem med bilmodem ser du att dom flesta använder det telenor kort som ingår vid nyköp. Jag hade massa strul i min V90 samt V60 innan jag bytte till Telia och inga problem sen dess.
Inga problem med det medföljande Telenorkortet eller med mitt egna kort från Telenor. Nu 2 år med samma operatör.
av ateam
stevvee skrev: du läser i trådar angående problem med bilmodem ser du att dom flesta använder det telenor kort som ingår vid nyköp. Jag hade massa strul i min V90 samt V60 innan jag bytte till Telia och inga problem sen dess.
Nu läser jag denna tråd.........
Sen kan man ju kolla runt i cyber världen efter andra trådar men det är ju upp till var o en
Användarvisningsbild
av GATUPLAN
Ok nu har jag haft Telenors Surfkort i några dagar. Ringde till kundtjänst och frågar om råd, sedan blev jag skickad till butik för att det ska gå snabbare. Där fick jag ett kort med 10GB som gäller i 365 dagar, även utomlands. Helt gratis!
Det verkar som de är måna att alla volvoägare ska testa. Nu är jag andra ägaren på bilen och det tackar jag för.

Kortet och Internet fungerar hur bra som helst och jag hoppas på bästa täckning även utomlands.
Ngt nytt bra kort att rekommendera?

Mitt verkar inte funka och jag kör på delning med mobilen. Funkar inte alltid 100 och överväger sätta i ett kort.

Finns det ngt kontant man inte behöver tanka varje månad där fokus ligger på data?

Sett att telenor har ngt som gäller i sex månader iaf

Jag blev ganska irriterad på den där ch[…]

Volvo 740 fördelare

Det ör inte samma kabedragning. Det skiljer p[…]

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och int[…]

DRL problem

Beter sig strålkastaren likadant om du anv&a[…]