Uppdatering idag och nu ”På Väg Till Handlare” och 2 veckor/V26
Men jag antar att det kanske går snabbare då det ju bara är från Torslanda?
När sätts reg.nr, idag är det tomt på den raden i Min Volvo?
Moderator: Moderatorer
Carthago skrev:Uppdaterad idag, byggd och leverans prel V25 , förbättring med 2 veckorKörde jag om dig nu, får bilen nästa fredag kl 09.00
johbj skrev:Du gick alltså från V.27 till V.24 istället? Hoppas på samma för min då, min gick från V.30 till V.29 idag iallfall, alltid något.Carthago skrev:Uppdaterad idag, byggd och leverans prel V25 , förbättring med 2 veckorKörde jag om dig nu, får bilen nästa fredag kl 09.00![]()
Patjo skrev:Hade V27 sen blev den Byggd och då fick jag V26 och dagen efter fick jag På väg till Volvohandlare men ff V26.johbj skrev:Du gick alltså från V.27 till V.24 istället? Hoppas på samma för min då, min gick från V.30 till V.29 idag iallfall, alltid något.Carthago skrev:Uppdaterad idag, byggd och leverans prel V25 , förbättring med 2 veckorKörde jag om dig nu, får bilen nästa fredag kl 09.00![]()
johbj skrev: Hade V27 sen blev den Byggd och då fick jag V26 och dagen efter fick jag På väg till Volvohandlare men ff V26.Alright, tack för info! :)
Nu står det På Väg och V26 ff men fick Mail igår kväll från handlaren som frågade om det passade att hämta bilen nu på fredag förmiddag.
Deras system är ju mer exakt så, och transporten från Torslanda går ju snabbt
Patjo skrev:Kollade nu och då står det V24johbj skrev: Hade V27 sen blev den Byggd och då fick jag V26 och dagen efter fick jag På väg till Volvohandlare men ff V26.Alright, tack för info! :)
Nu står det På Väg och V26 ff men fick Mail igår kväll från handlaren som frågade om det passade att hämta bilen nu på fredag förmiddag.
Deras system är ju mer exakt så, och transporten från Torslanda går ju snabbt
Om du behöver uppdatera mjukvara vet jag inte[…]
Hej! Hur har det gått för dig? Lös[…]
På min 2012 volvo v70 1.6 D4162T har jag kon[…]