Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Sitter och konfigurerar en V60CC i 'Bygg din Volvo' på Volvos hemsida då suget att byta börjar bli rätt stort... :-D

Men, oavsett vilken version av CC man börjar på (standard eller nåt av erbjudandena) så verkar inte längre akustikrutor vara valbart i konfiguratorn? Inte heller tonade rutor går att välja längre.
Nån som vet om detta har plockats bort eller om det är bara i konfiguratorn det buggar? Eller är det bara jag som är blind och har missat det?

Om jag däremot utgår från en R-Design så finns både tonade rutor och akustikrutor valbara i konfiguratorn.
BePe skrev: tis 04 jun 2019, 11:18 Sitter och konfigurerar en V60CC i 'Bygg din Volvo' på Volvos hemsida då suget att byta börjar bli rätt stort... :-D

Men, oavsett vilken version av CC man börjar på (standard eller nåt av erbjudandena) så verkar inte längre akustikrutor vara valbart i konfiguratorn? Inte heller tonade rutor går att välja längre.
Nån som vet om detta har plockats bort eller om det är bara i konfiguratorn det buggar? Eller är det bara jag som är blind och har missat det?

Om jag däremot utgår från en R-Design så finns både tonade rutor och akustikrutor valbara i konfiguratorn.
Jag skulle säga att det är buggat på V60CC / V60(momentum) -byggdinvolvo-konfig - Det är som att CC-versionen följer momentum-utförande-systemet för V60. Kollar du på V90 momentum finns både akustik- och tonade rutor(tillvalet).

Men jag tippar på att om du nu skulle beställa via en ÅF ska det tillvalen vara tillgänglig
Vilken packbox ?

Tack så mycket för svaret. Glömde […]

Tror det kan vara svårt att komma åt a[…]

Rost vid gångjärn baklucka V60 2021

eftersom det är vitt så lägg lite […]

Slang ifrån luftfilterburk

Har en V70 D4 2014 hittade en en lös slang so[…]