Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av 2ägaren
Tompan60 skrev: mån 27 maj 2019, 23:15 Någon som vet hur ljudet är på vparts prylen. Är det värt pengarna.
Det blir störningar i ljudet när mobilen är på max volym, det problemet har jag inte haft sen bluetooth började komma. Så jag är tyvärr besviken på min Vparts bluetooth.
Användarvisningsbild
av Steffe3
2ägaren skrev:
Tompan60 skrev: mån 27 maj 2019, 23:15 Någon som vet hur ljudet är på vparts prylen. Är det värt pengarna.
Det blir störningar i ljudet när mobilen är på max volym, det problemet har jag inte haft sen bluetooth började komma. Så jag är tyvärr besviken på min Vparts bluetooth.
Har du den första eller andra versionen? Det ska tydligen finnas en nyare version som kom för något år sedan, som ska vara mindre störningskänslig mot t.ex spänningsdippar (när man drar på förbrukare som t.ex helljus/extraljus eller annat "törstigt".)

Jag har visserligen första versionen, men där har det inte varit några problem med maxvolym från telefonen. Har en Galaxy S8, ifall det skulle vara mobilen som gör skillnaden.

Var ute en stund igår och valde då att[…]

Köra EX90 med släp

Lövet, intressant video om betydelsen av luft[…]

Varför ska du byta? Kvittrar eller "flad[…]

Turboslangarna är undersökta under tryck[…]