Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
fet_intercooler skrev:
grammse skrev:
fet_intercooler skrev:Man tvinnar en fiske lina som man sen sågar bort emblemet med i dubbelhäftande tejpen,det överflödiga klisstret som blir kvar på skuffen tar man bort med nått starkt sprit,som lacker tål förstås sen en polering så man får bort ev repor.

Tvinna linan med 2st pennor eller nått,gör inte som jag tvinna tråden med fingrarna o sen såga :) för då finns det rissk att tråden skär in i fingret som det gjorde på mig :oops: :evil:

Så nu har jag talat om mitt tipps,har funkat skit bra för mig,sen vet jag ju inte hur många som har provat det :wink:

MVH
Det var ju inget att skryta med :wink: . Ungefär som har redan har beskrivits av oss icke fd bilrekondare. :wink: :wink:
Ja att man årkar påpeka :???:
Får väll säga sorry då :oops: :twisted: :wink:
Det är lungt :wink: men jag uppfatta ditt första inlägg som du hade super knep och visste bäst men. :???:
Användarvisningsbild
av Tommy Lagerlöf
Nä inget super knep bara för att jag jobbat som rekondare,ville bara dela med mig om ett tips men såg tyvärr inte att det redan var en som hadde skrivit om det :???: 8)
Användarvisningsbild
av Nexus
fet_intercooler skrev:Nä inget super knep bara för att jag jobbat som rekondare,ville bara dela med mig om ett tips men såg tyvärr inte att det redan var en som hadde skrivit om det :???: 8)
Är du arbetslös så har* brainded *ett jobb förslag till västeråsare
:wink: :wink: :wink: http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic.php?t=21222

Fjäderbenslagren kan vara slut, då blir[…]

V60 sliter däck bak

Generellt sett kan bussningar i dåligt skick[…]

Generator laddar ej batteriet

Säker på att det inte är en anslut[…]

sen kan man ju tolka media som om att affäre[…]