Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Gorban
Jag velar fram och tillbaka nu när jag ska beställa min andra V90. Det blir en T8 och just nu lutar det åt Crystal White. Såg en begagnad i hallen som såg riktigt fin ut.
Användarvisningsbild
av Perra83
Har den färgen på min V60 och ångrar inte en sekund att jag valde den. Några tusenlappar mer än de andra men det är det värt.
Tvättrepor syns inte ens med en stark LED ficklampa. Det fina med Volvos vita metallic är att den är vit och inte gräddvit som många andra.
Nu för tiden går det att få svarta fönsterlister och blanksvarta backspegelkåpor mm. det blir så snyggt till den vita lacken.
av Peter05
Perra83 skrev: tis 09 apr 2019, 00:55 Har den färgen på min V60 och ångrar inte en sekund att jag valde den. Några tusenlappar mer än de andra men det är det värt.
Tvättrepor syns inte ens med en stark LED ficklampa. Det fina med Volvos vita metallic är att den är vit och inte gräddvit som många andra.
Nu för tiden går det att få svarta fönsterlister och blanksvarta backspegelkåpor mm. det blir så snyggt till den vita lacken.
Låter bra de 👍😊
Användarvisningsbild
av AndreasThn
kantarell skrev: mån 08 apr 2019, 20:15 Tror inte att det har så mycket med Volvos kostnad att göra utan mer vad man kan ta för färger som tilltalar. Den där vitfärgen ligger ju tillsammans med Bursting Blue lite högre i pris än de andra metallfärgerna. Troligtvis inte pga av annat än att skapa ett exklusivt sug efter just dessa färger. Det marknaden är beredd att betala extra för kan man också ta mer betalt för. Själv har jag haft min Burstingblåa XC60 sedan i torsdags och är mycket nöjd med färgvalet. Blir på gott humör varje gång jag ser bilen.
Håller med, valde electric silver på v70:in vi hade innan och var grymt nöjd med det valet 8-)
Prinsessan Désirée V60 2025 PE

Fick gjort en invändig modd.. Färgmatcha[…]

Satt ditt voltmätaren och USB uttaget ig&arin[…]

V70 2.4 -07 B5244S får meddelande om att hal[…]

Motorproblem

Någon som haft samma?