Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av johbj
Nu är ju MY2020 släppt i Bygg Din Volvo, så det ska bli intressant och se vad jag får för prel leveranstid nu, när jag väl får någon..... :P
Än så länge är det fortfarande tomt på info förutom att den är "Orderlagd" sedan typ 14-15/2....
av pumpnasare
IMG_0530.jpg
IMG_0530.jpg (46.39 KiB) Visad 840 gånger
Nära nuBild

Skickat från min iPhone med Tapatalk
av Patjo
Beställde en V60 CC i mitten av mars, säljaren trodde på leverans runt midsommar men inget spikat. Den ligger i holding pool nu. Vad säger din säljare @johbj, ?
av johbj
Patjo skrev: tor 28 mar 2019, 10:36 Beställde en V60 CC i mitten av mars, säljaren trodde på leverans runt midsommar men inget spikat. Den ligger i holding pool nu. Vad säger din säljare @johbj, ?
Han hade ingen mer info än ”Holding pool” när jag pratade med honom för två veckor sedan.
Min är beställd i mitten av februari så jag hoppas på maj månad iaf.....
av Patjo
johbj skrev: tor 28 mar 2019, 12:59 Han hade ingen mer info än ”Holding pool” när jag pratade med honom för två veckor sedan.
Min är beställd i mitten av februari så jag hoppas på maj månad iaf.....
Okej, tråkigt att man inte får mer info! Får hålla tummarna att din dyker upp i maj och min i juni då iaf.. :) Uppdatera gärna här om du får något svar från säljare eller uppdatering inne på minvolvo.
av Ekke81
Jag beställde min v60 cc 2 februari . Idag fick jag veta av min åf att den hamnat i holding pool pga av att jag valt tonade rutor och dessa är brist hos volvo, så då blir det my 2020 och leverans augusti :-o . Men ska försöka få bort toningen så den filmas av åf istället och förhoppnongsvis tidigare leverans . Känns surt när jag sålt min v60 cc my16 och kör lånad bil
av boeder
Hade du någon prel . leveranstid innan beskedet om senare leverans? Beställde själv 14 feb med Tonade Rutor och har leverans v.17 står dt, dock inte byggd. Beställning via Care By Volvo

, så jag kan dra 300 kg mer jämfö[…]

Jag hade detta meddelandet på min 2014 V70 t[…]

Så här i efterhand hade jag aldrig k&ou[…]

Blond läder eller ej

I den XC70 jag hade tidigare, med Blond kläds[…]