Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
Du har 2 små fläckar på vä framskärm oxå framför älgen :wink: :wink:
Användarvisningsbild
av Pliind
ja där vid blinkersglaset? hata gubbar som inte kan svänga och inte vet vart deras bil är! :evil:
Användarvisningsbild
av Nexus
hmmm jag var mera inne på de små bubblorna som ser ut att vara gamla stenskott som ej har blivit fixade i tid :wink:
Användarvisningsbild
av Pliind
aaah nu såg jag den! haha har inte märkt den tills nu! höhö, men hur tar man hand om sådana? fram med stålborste få bort skiten, spackla och lacka?
Användarvisningsbild
av Nexus
bäst är ju om man har en punktbläster :wink: men annars går ju det bra med ett slipstift på borrmaskin. jag tycker det är svårt att få till det bra men man får bygga upp med färg tills det blir hyffsat bra. Eller sätt en stor jävla dekal över skiten :lol: :lol:
Användarvisningsbild
av Pliind
kör nog med bläster då ;P vill inte ha nå flames på sidan :P hehe
Användarvisningsbild
av Nexus

lite gosaker från min stad :wink: :wink:
synd bara att det är beemer :lol:
Användarvisningsbild
av Pliind
äsch! min räcer spöar den ;)
Användarvisningsbild
av Pliind
skiiiiiiiit! byggde baslåda och resultaten blev.. FÖR BRED!! :evil: så skiten vill inte under hatthyllan :'( ska bygga om och se vad jag kan göra åt skiten.. annars har jag installerat min voltmätare! men fick ingen ram! så ska se om säljaren kan hitta rätt på det eller om det sitter fast i instrumentet som bensin och tempmätaren gör..
Användarvisningsbild
av Pliind
RUTGRILL! :D
nu ska jag plocka bort det volvo emblemet och beställa ett till en v70+ så man får ett blått emblem där :D

Bild

"(?%##(¤#/(#!!!! FÖR BRED!!

Bild

en till bild på pärlans nya grill

Bild

kommer kanske dimljus imorgon :D
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9