-  ons 13 mar 2019, 13:27

Visste du inte det???

VolvoB20 skrev:Kan upplysa dig om att det finns olika hastighetsindex även för premiumdäck.joel80 skrev: ↑ons 13 mar 2019, 09:49 Att man samtidigt då kan komma ner i kostnader är ju inte heller fel. Få säkerhetsåtgärder är också besparingar hos tillverkaren.Så nya Volvo kommer ha Nordkoreanska Kim-il Sung däck i hastighetsklass S och kinesiska lågprisbromsar efter 2020.
Hmmm det får vi väl se om det händer...
Det skulle nog funka perfa för Dacia och Kia, men om Volvo vill spela i premiumsegmentet och får premiumbetalt är det nog en större utmaning att sälja in till köparna.
Visste du inte det???
Polestar 2 Dual Motor MY24
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13
					  					                Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13

, men i ärlighetens namn ska jag säga att det är det första fordon som jag ägt som jag inte kan utnyttja fullt ut, den är mycket snabbare än vad jag vågar vara, både i toppfart, acc och i kurvorna... man måste ju vara mager, vältränad och stark och klamra sig fast som spindel om man inte ska blåsa av i de farterna....
 , men i ärlighetens namn ska jag säga att det är det första fordon som jag ägt som jag inte kan utnyttja fullt ut, den är mycket snabbare än vad jag vågar vara, både i toppfart, acc och i kurvorna... man måste ju vara mager, vältränad och stark och klamra sig fast som spindel om man inte ska blåsa av i de farterna.... - By Jwg83
 - By Jwg83 - By fjohan82
 - By fjohan82