Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Gemini__
Ser fin ut, annorlunda fälgar. Men att påstå att du får över 30 hk med dessa modifieringar är lite väl magstarkt, du får gärna visa bromspapper på det.
Användarvisningsbild
av mekis_lekis
okej, jo jag har ju bara gått efter vad tillverkarna sagt det ska ge så... vet ju inte exakt vad man har, huvudsaken är att den går jävligt bra för å vara en glt, 160 på 3an ä ganska schysst...
Användarvisningsbild
av mekis_lekis
tackar :) allt har jag gjort själv ba så alla vet de :P så nån inte tror nå annat....
Användarvisningsbild
av Loner
mekis_lekis skrev:okej, jo jag har ju bara gått efter vad tillverkarna sagt det ska ge så... vet ju inte exakt vad man har, huvudsaken är att den går jävligt bra för å vara en glt, 160 på 3an ä ganska schysst...
Om du inte kan visa papper på de där 200+Hk och 240Nm så får du nog utgå från att dom ljugit för dig.
Några kusar till kan du nog få med de där grejorna, men inte 30...

Att säga att den gör 160 på 3:an säger ju inget om motorns prestanda.
Det gjorde min 850 (92) oxå, och även min V70N 2.4T

Men bilen ser fräsch ut, fast inte stylad enligt mina normer, men det är en helt annan sak.

/L
Användarvisningsbild
av mekis_lekis
okej.. nä visst men som sagt ja har bara skrivit vad de sägs att de ska ge, inget annat... de där me 160 på 3an va ba en kul sak... du tycker den inte e stylad?? vad menar du me de???
Användarvisningsbild
av Loner
Jo den är stylad, men inte på det sätt som jag skulle gjort, men smaken är som baken, så var stolt över din pärla!

/L
Användarvisningsbild
av mekis_lekis
vad är det som är fel da?
Användarvisningsbild
av Funk
Jag gillar inte stora luftintag, men är det din stil så OK, men jag tycker du skall lacka midjelisterna och montera röda S/V70 handtag..

/Thomas

https://partsouq.com/ Leta fram artikelnummer. F[…]

Konstigt lampfel volvo 940

Hej! På min volvo tänds varningslampan […]

Bytte tomgångsventilen och testkörde. D[…]

Var ut och testkörde nu. När hastighetsm[…]