Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av PalleH
Tänker er tanken om förbränningsmotorn blir förbjuden, alla härliga motor ljud som kommer att försvinna. Där finns en hel del att räkna upp, jag själv är svag för Ducati soundet. 😁👍
Användarvisningsbild
av Derank
Det kommer aldrig bli förbjudet att åka runt med din förvbränningsmotor. det säger sig själv,
Användarvisningsbild
av PalleH
Derank skrev: ons 13 feb 2019, 22:08 Det kommer aldrig bli förbjudet att åka runt med din förvbränningsmotor. det säger sig själv,
Du måste vara en trevlig typ du. :bored:
av Leopold
PalleH skrev:Tänker er tanken om förbränningsmotorn blir förbjuden, alla härliga motor ljud som kommer att försvinna. Där finns en hel del att räkna upp, jag själv är svag för Ducati soundet. 😁👍
Kommer inte att hända, möjligen att det blir att man får köra på någon slags bio-soppa det må vara hänt.

Älskar det harmoniska ljudet från en hederlig rak sexa à la bmw, och faktiskt kommit att älska även det betydligt råare ljudet från en hederlig rak volvo-femma på fullt turboblås! Riktigt gött :-)

Ett litet exempel är på sin plats: [GoogleVideo]
[/GoogleVideo]
Användarvisningsbild
av gubbstrutt
Derank skrev: ons 13 feb 2019, 22:08 Det kommer aldrig bli förbjudet att åka runt med din förvbränningsmotor. det säger sig själv,
Nej kanske inte men vissa partier gör sitt bästa för att vi måste åka elbil o sån skit tillslut. Själv kommer jag bygga en gengas bil när det är nog. Och det är inte långt dit. Nej soppan ska inte kosta mer än 7 spänn litern för 98 då såklart.
.
Användarvisningsbild
av gubbstrutt

Det här låter rätt rart med :-). Jag har haft turen att få kolla på bla sånt här redan. De flesta i dagens styre vill ju ta död på all motorsport. Jag tycker det är synd för den yngre generationen som växer upp nu :-(
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
Ståpäls!!!! Över och i kroppen. Bättre än 6, i princip. :-D

Användarvisningsbild
av PalleH
Leopold skrev: ons 13 feb 2019, 22:53
PalleH skrev:Tänker er tanken om förbränningsmotorn blir förbjuden, alla härliga motor ljud som kommer att försvinna. Där finns en hel del att räkna upp, jag själv är svag för Ducati soundet. 😁👍
Kommer inte att hända, möjligen att det blir att man får köra på någon slags bio-soppa det må vara hänt.

Älskar det harmoniska ljudet från en hederlig rak sexa à la bmw, och faktiskt kommit att älska även det betydligt råare ljudet från en hederlig rak volvo-femma på fullt turboblås! Riktigt gött :-)

Ett litet exempel är på sin plats: [GoogleVideo]
[/GoogleVideo]
Ja turbo flås är riktigt gott ljud, skruva upp ljudet eller på med lörarna denna c70 skulla jag vilja ha! :P :-D
Ljudet från kupén kommer vid 2:09.

Användarvisningsbild
av Dex
Kan inte låta bli. :-)
Vilket låter mer manligt och potent?
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 41

Passar nog,skiljer bara lite på et (5mm)

Hej. Har sett några xc60 MY2020/MY2021 som h[…]

Ljud från koppling

Problemet är löst, körde runt helt […]

EX30, påstår dom.

Tycker den är genuint vrålsnygg. Kan va[…]