Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej 1999, eftersom manualen på sid 141 säger "Cd-spelaren stödjer även ljudfiler av formaten mp3 och wma" och därpå hur man navigerar foldrar på en skiva med foldrar med musikfiler i (olikt flera andra ljud-funktioner så är inte denna förmåga markerad som beroende på utrustningsnivå) så:

Har jag provat två olika fabrikat CD-R, med två olika brännare (äldre iMacs inbyggda samt en USB-extern, iTunes "mp3-cd" samt Brazero data-cd.) Båda skivorna kan läsas av sina brännare. Båda vägras av Volvons CD-spelare som säger "Okänd skiva" och spottar ut dom. Vanliga ljud-cd:skivor går bra alltid.

(Har funderat på Youtube premium till mobilen samt aux->blåtand-adapter för 399kr som jag fick tips på på datorforum, eftersom jag lyssnar på Youtube halva dagarna på jobbet och har gjort i flera år, men undviker gärna månatliga kostnader där det går..här tror jag inte det går, however?) Vanliga ljud-CDar blir för många att hålla på och växla i bilen.

Läser av med Icarsoft cr Max och Biltemas kod[…]

När lampan för låg nivå t&au[…]

Volvo 740 fördelare

Vevaxelgivaren....

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och in[…]