Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av andreasp
Jag är ny användare sedan någon vecka tillbaka. Är det allmänt problem att VOC är svajigt när det är kallt? Senaste dagarna har jag fått att den är olåst vid ett flertal tillfällen och även att rutorna är nere.
Användarvisningsbild
av Derank
Ja, voc är allmänt svajigt. Rutorna nere, bilen används, värmare på ( när den är av )

Har det stått till och från i flera år.

Skickat från min SM-A520F via Tapatalk

Användarvisningsbild
av nikliz
det enda jag upplevt är att när det står 'fönster öppet' är att man kan kommit åt knappen i dörren
så fönstret flyttat sig nedåt någon millimeter, det ser stängt ut på utsidan men VOC tror att fönstret är nere helt eller delvis.

annars har det rullat på tycker jag, ibland har det strulat men fåtal gånger per år.
Användarvisningsbild
av andreasp
Perra83 skrev:Flera år sedan det krånglade för mig.
-16 grader imorse och jag startade värmaren via appen och de va inga problem.
Värmare och andra kommandon funkar fint. Har fått falsklarmet "Dörr olåst" två gånger på mindre än en vecka och det stör ju lite.
Användarvisningsbild
av Ankle
Fönster öppna är det hela tiden när det är kallt ute. Har även noterat att 'autofunktionen' på att hissa ner och upp fönster när man sitter i bilen inte funkar när det är kallt ute.

Läser av med Icarsoft cr Max och Biltemas kod[…]

När lampan för låg nivå t&au[…]

Volvo 740 fördelare

Vevaxelgivaren....

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och in[…]