Moderator: Moderatorer
Morrez skrev:Är verkligen nöjd! Den blev mer ”aggressiv” o passar in bättre när många av dem andra detaljerna är blanksvarta! Lämnade in den hos WrapCenter i Väsby!Vilka delar folierade de och vad fick du ge? Vill göra samma med min V90.![]()
Volvo borde gjort ramen runt i blank svart på R-Design, som dem gjort på xc40! Men dem hade nog en tanke kanske...
grillchips skrev: ↑tis 22 jan 2019, 19:35Dem folierade ramen runt,loggan & ”pinnarna”Morrez skrev:Är verkligen nöjd! Den blev mer ”aggressiv” o passar in bättre när många av dem andra detaljerna är blanksvarta! Lämnade in den hos WrapCenter i Väsby!Vilka delar folierade de och vad fick du ge? Vill göra samma med min V90.![]()
Volvo borde gjort ramen runt i blank svart på R-Design, som dem gjort på xc40! Men dem hade nog en tanke kanske...
Morrez skrev: ↑ons 23 jan 2019, 04:09 Dem folierade ramen runt,loggan & ”pinnarna”Tog det loss grillen eller folierade de den på plats? Går det att ta bort grillen utan att ta bort hela fronten?
V60 R-Design har redan blank svarta sido speglar,runt fönster osv.. ca 1200:- fick jag betalla! Loggan är extremt pilligt o foliera!
slackie skrev:@Morrez, magiskt snyggt! Gjorde du det själv? Svårt? Dyrt?Tips, läs post #75 ;)
Det varierar med årsmodeller och när ty[…]