- mån 21 jan 2019, 22:26
Är så lycklig över att ha bilen i värmt parkeringshus. Må vara att det kostar deg, men is slipper man. Kommer sakna det en vacker dag.
Moderator: Moderatorer
TommyP86 skrev: ↑mån 21 jan 2019, 22:38 Vi är överrens där iafGaraget ska ju värmas på nåt sätt..![]()
Ett tag var det var och varannan dag som bilen (och hela garageplanet) var täckt i pulver från brandsläckare. Det saknar man inte direkt.
grillchips skrev:Skönt att V60 inte är som V50 som rymde ca 3.9l. Sagt det förut men värt att svära över igen, men alltid när det var sopslut i spolartanken och man köpte en 4l-dunk och öste i... Jorå, en liten liten slatt blev alltid kvar i dunken. Nästan så att man ville råka spilla lite extra bara för att slippa ställa in en snudd på tom dunk i förrådet.Det har Kemetyl löst nu såg jag i butik, de har nu även 3L i påse och 4L i dunk, perfa :) Köpte 3 för någon trevlig summa, blev i alla fall ca 9 kr/L så nu har man ändå i förrådet och i ett helt år eller så då den klarar -18 och det blir det extremt sällan här så den kan spädas med när våren kommer
fjohan82 skrev: ↑tis 22 jan 2019, 20:29 Beställde en ny uppsättning textilmattor från en skrot i söndags, som jag fick hem idag.Upp med en bild på mattorna!!!!!!!!! Kan det skilja mot mina -16?
De är helt nya (inplastade) till en MY18 R-design, ser mer rejäla ut med annan struktur, blir nog bra!![]()
Dessutom kom det ett brev om att bilen ska besiktigas senast 31 maj...![]()
Hej, Jag köpte en 2014s Volvo v60 för un[…]
blev ju riktigt bra där! dom gläns[…]
Monterade till slut MOST blåtands modulen me[…]
Bra att det löste sig, dock jag är 99% s[…]