Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

snepo skrev:Tråkigt med såna fel. Hoppas det löser sig med nya varianten. Jag hade bytt bil för länge sen. Hatar knirr knarr gnissel,vinande ljud. Ja allt som inte är normalt.
Problemet är bara att bilarna går inte att sälja med missljudet, inte ens lokala bilia försäljningen ville ha in den :x
x74 skrev: fre 18 jan 2019, 19:43
snepo skrev:Tråkigt med såna fel. Hoppas det löser sig med nya varianten. Jag hade bytt bil för länge sen. Hatar knirr knarr gnissel,vinande ljud. Ja allt som inte är normalt.
Problemet är bara att bilarna går inte att sälja med missljudet, inte ens lokala bilia försäljningen ville ha in den :x
Jaså. Fast jag förstår ju att det inte går att sälja en bil som låter illa. Men synd om ägarna. Mycket tråkigt när man råkar ut för såna fel. Borde Volvo stå för
x74 skrev:
Magnus-B skrev: fre 18 jan 2019, 21:02 Blir väl till att sätta skiten i en bergvägg istället.
Hade funderingar ett tag på det. :x ......tyvärr
Skada inte er nu!
Kör in och ställ bilen på Rosengård eller Seved i Malmö. Innom ett par timmar så är problemet löst. Jag som har key-less ska nu sluta använda mitt rfid-fodral.
Nu är ljudet ännu värre i min. Har passerat 6000mil. Körde på lite skön vinterväg idag med avstängd stereo. Hela tiden hörs de där störande axlarna :mad: :mad:
Sen har det kommit något rassel i vänster bakdörr oxå. Ja är så allergisk mot missljud så fy f###n! Borde ha bytt märke för längesen egentligen.
Ska vi alla byta till Mercedes??
Ja så kan vi kanske få mängdrabatt och sen startar vi ett forum så vi kan lägga upp någon spännande garagetråd eller nåt.

/M
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 132

Fick ett litet paket idag med roliga dela :-D v&[…]

Dock förblir ju frågan obesvarad om […]

Golvbelysning lyser ej!!!

Problem löst, dimbart ljus tänds vid m&o[…]