Här kan du länka till intressanta filmer och bilder . Du kan även ladda upp bilder via Forumbilder.se

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av exup
Tvättat hoj och Bil,samt städat undan lite i garaget:D En å annan bira gick det allt åt :wink:
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
exup skrev:Tvättat hoj och Bil,samt städat undan lite i garaget:D En å annan bira gick det allt åt :wink:
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Är det en bäddsoffa???? Du skulle ha en stor Volvo matta till bilen. :wink: Frächt garage.
Användarvisningsbild
av camaro69
Inte mycket gummi på Mexar-rimsen.

Bromsarna ser ytte-pytte ut i förhållande till rimsen.

Välstädat och snyggt. Du får gärna komma och hjälpa mig med garagestädning :wink:

Soffan är den placerad i garaget ifall du blir utvisad efter en helkväll med grabbarna, eller när du varit olydig? :wink:
Användarvisningsbild
av exup
camaro69 skrev:Inte mycket gummi på Mexar-rimsen.

Välstädat och snyggt. Du får gärna komma och hjälpa mig med garagestädning :wink:

Soffan är den placerad i garaget ifall du blir utvisad efter en helkväll med grabbarna, eller när du varit olydig? :wink:
Haha,japp,måste hålla ordning på grejerna vetty Ibland blir jag landsförvisad dit,obs man sover jättegott där :) Jag håller med dej om bromsarna,fast man tänker inte så mkt på det när fälgarna är så flerekrade.Japp,jag kommer om du bor i närheten,så tar vi nåt gött :D Grammse,det är en vanlig skinnsoffa och en Volvo matta hade vart kungligt (RO)
Användarvisningsbild
av Nexus
exup skrev:
camaro69 skrev:Inte mycket gummi på Mexar-rimsen.

Haha,japp,måste hålla ordning på grejerna vetty Ibland blir jag landsförvisad dit,obs man sover jättegott där :) Jag håller med dej om bromsarna,fast man tänker inte så mkt på det när fälgarna är så flerekrade.Japp,jag kommer om du bor i närheten,så tar vi nåt gött :D Grammse,det är en vanlig skinnsoffa och en Volvo matta hade vart kungligt (RO)
Annars sover man ganska bra i bilen. Bara fälla ner och sträcka ut sig :wink:
Användarvisningsbild
av lilleman
jäkla fint garage och bil och båge är inte fy skam dem heller hur många mil har det blivit med hojen i år :D mvh/roger
Användarvisningsbild
av exup
lilleman skrev:jäkla fint garage och bil och båge är inte fy skam dem heller hur många mil har det blivit med hojen i år :D mvh/roger
400mil iår bara :shock: Lite dåligt,men det har ju inte vart nåt mc-väder precis iår :(
Användarvisningsbild
av exup
Gemini__ skrev:Riktigt ovanliga fälgar, otroligt fina. Och vilket garage sen, perfekt :)

Mvh:
Thomas
Tack,tack (BE)
Ta bort midjelist XC70

Ja jäklar, den videon ska man nog inte anv&au[…]

Välkommen ut i trafiken

Så var det fixat, tog inte många minut[…]

Då är du i gott sällskap. Vå[…]

Hade samma på min,var lilla batteriet som va[…]