Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Tombee skrev:Erbjudandet om T4 Momentum Advanced SE (belysningspaket, parkeringsvärmare m.m.), komfortpaket och klimatpaket samt extra teknikpaket (dynamiska LED, navigator, parkeringskamera m.m.), HUD och elektrisk förarstol med minne. Valde till friktionsdäck på 5-ekrade 18-tummare och extra mattor...

Kunde säkert ha gjort något mer på priset men tycker ändå det är en fantastisk bil för 380 000 kronor.
v90_splash3.jpg
Störigt att Smartphone integration inte verkar ingå i Teknikpaketet för V90, men gör det för S90. Iallafall om man får tro konfiguratorn. Någon som kan bekräfta om det stämmer?
dfa skrev:
Tombee skrev:Erbjudandet om T4 Momentum Advanced SE (belysningspaket, parkeringsvärmare m.m.), komfortpaket och klimatpaket samt extra teknikpaket (dynamiska LED, navigator, parkeringskamera m.m.), HUD och elektrisk förarstol med minne. Valde till friktionsdäck på 5-ekrade 18-tummare och extra mattor...

Kunde säkert ha gjort något mer på priset men tycker ändå det är en fantastisk bil för 380 000 kronor.
v90_splash3.jpg
Störigt att Smartphone integration inte verkar ingå i Teknikpaketet för V90, men gör det för S90. Iallafall om man får tro konfiguratorn. Någon som kan bekräfta om det stämmer?
Väljer du teknikpaket på V90 och sen kikar på valet smartphone så är ju den ikryssad så det är nog bara miss i texten

Skickat från min iPhone med Tapatalk
stevvee skrev:
dfa skrev:

v90_splash3.jpg
Väljer du teknikpaket på V90 och sen kikar på valet smartphone så är ju den ikryssad så det är nog bara miss i texten
Ja det stämmer - teknikpaketet innehåller mycket riktigt smartphone integration även på V90.

Jag var faktiskt bara ute efter parkeringskameran och navigation (eftersom jag har HUD och gillar funktionen i förardisplayen) men teknikpaketet gav mig ju också dynamiska LED "på köpet".
Det är dock först när jag kört lite "nattpass" som jag inser hur bra de dynamiska LED:en är - typiskt nu kommer alla andra ljus kännas "dåliga"
;)
volvokhaled skrev:Hej!

Fick en offert idag på en S90 T4 som är ny på lager, funderar på om priset är ok? Detta är min första Volvo och nya bil Bild
IMG_6334.jpg
Kan varken säga bu eller bä men kika på denna och jämför. S90 är ju inte direkt någon bil som säljs i mängder så bör ju finnas prutmån om den står i hallen kan man ju tycka.

https://www.blocket.se/vi/82414246.html

stevvee skrev:

Fick en offert idag på en S90 T4 som är ny på lager, funderar på om priset är ok? Detta är min första Volvo och nya bil Bild
IMG_6334.jpg
Kan varken säga bu eller bä men kika på denna och jämför. S90 är ju inte direkt någon bil som säljs i mängder så bör ju finnas prutmån om den står i hallen kan man ju tycka.

Länken funkade ej?

Glömde och skriva med förut att jag även fick med fri försäkring och service under 3 år.
volvokhaled skrev:
stevvee skrev:

IMG_6334.jpg

Länken funkade ej?

Glömde och skriva med förut att jag även fick med fri försäkring och service under 3 år.
Då provar vi igen då
https://mobil.blocket.se/annons/kronobe ... d/81314808

• 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56

Rostskyddsgaranti är ingenting värt. […]

Nästa elbil från Volvo?

Volvo har två modeller som börjar p&ar[…]