Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

#1287705
Vad hjälper det om inte de boxar man funderar på kan levereras förrän tidigast i februari?
Varken Zappi's 3-fas eller Tibbers finns för leverans nu.
#1287808
Har idag ringt NVV och svaret är, laddboxen måste vara köpt och installerad för att få igenom bidraget.
NVV har inte fått något regeringsbeslut än, och de går själva och väntar på svar.
Men fram till 31 dec kan man söka då det går på 2018 budget.
#1288553
Jag fick en förskotts faktura från elektrikern samt hade fakturan från boxen, mao är inget fysiskt på plats ännu men allt blev godkänt och pengarna utbetalda dagen efter

Jag känner en som fick in laddboxen via bmw i tjänstebil beställningen, tom den blev godkänd och utbetald. Får väl se vad som händer om / när det blir någon efter granskning. Det lär ju inte komma ut någon o titta om där sitter en laddbox installerad iaf..

Det behövs inga hålborrade skivor […]

Värmesköld över turbon

Att det med säkerhet skulle resultera i n&ari[…]

Kass generator? V70-2012

Kommer du åt att mäta direkt på g[…]

V60 2011 byte av kondensor

Hål i kondensorn efter påhälsning[…]