- fre 21 dec 2018, 13:53
Det viktigaste är dock att ta betalt.
V90 Cross Country 2018 T5 AWD
Moderator: Moderatorer
Xanthopteryx skrev: ↑fre 21 dec 2018, 08:17 Det är sådan skillnad i vilken miljö man rör sig i. Norrlands inland ger inte mycket skit i filtret men Stockholms innerstad får det att se ut som en storrökande KOL-lunga på mycken kort tid.Jag arbetar med luftanalyser. Både gas och partiklar, och jag kan nämna för dig att ditt generaliserande inte stämmer. Ex i sollefteå så hade vi för några år sedan smutsigare luft än Göteborgs stadskärna. Detta beroende på dessa dalgångar som finns här uppe. Det blir ”lock” över staden, så föroreningar har ingenstans att ta vägen. Däremot håller jag med om att ni inte har speciellt bra luft i Sthlms innerstad. Har en mätpunkt vid Odenplan också...
olofgeo skrev: ↑fre 21 dec 2018, 21:34 Jodå Volvo vet säkert det ,men jag gör service själv efter garantin gått ut, för er som oroar er för stämplar i serviceboken har det aldrigt varit ett problem.Vad du tycker om avsaknaden av stämplar spelar ju ingen roll. Det är ju din bil. Det är ju vad en eventuell köpare tycker som betyder något och det vet du ju inte innan du försöker sälja. Tider förändras. Något som tidigare gick bra är ju inte ok idag.
SundanceKid skrev: ↑mån 24 dec 2018, 11:29 Finns väl ingen handlare som kollar i serviceboken. Har jag aldrig varit med om. Så egentligen hade man kunna sköta all service själv.Det kollades när jag bytte in min V50 hos auktoriserad handlare.
Tmap sensor på insuget? Alternativt egr som […]
Bump! Har även liknande problem! Finns det n&[…]