Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av vetten
Smilies till folket :twisted: dom som blir irriterade kan ju låta bli att läsa mina inlägg (S) för jag tänker fortsätta :-)-) både med smilies och att svara på frågor och inlägg (I) :-O) (W) tycker faktiskt att dom är lite kul och framförallt (H) väldigt uttrycksfulla :-} töntigt att haka upp sej på sånt (U) som nån gjorde på en annan fråga här på forumet :-~ för så länge svaret är seriöst så kan det få vara hur många Smilies som helst (S)
Användarvisningsbild
av Fluffen
Ja, det är upp till var och en att använda om man vill. :D :D :D :D :D :D
av 740wennberg
8) :idea: :twisted: :???: :???: :o :D :arrow: :!: :wink: :oops:
av Addekarlsson
Smileys är bra tycker jag, för med såna kan man undvika missförstånd.
Säger man nått som kan tolkas på 2 sätt, men lägger en :wink: efter meningen, så bör det inte tolkas negativt.
Så helt rätt, används smileys! :D

Men skapa ett inlägg med bara smileys, det kan man ju skippa. *kikar på 740wennberg och skrattar*

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av lilleman
jag tycker det är kul med smileys :lol: :lol: mvh/roger
Användarvisningsbild
av forbo
Tycker med man ska slänga in en smiley ibland.

Man kan ju annars omöjligt fatta om en person skojjar eller så..

Man jag ju lixom inte så ansiktsuttycken på personen ifråga :)
Användarvisningsbild
av skovde
vetten skrev:Smilies till folket :twisted: dom som blir irriterade kan ju låta bli att läsa mina inlägg (S) för jag tänker fortsätta :-)-) både med smilies och att svara på frågor och inlägg (I) :-O) (W) tycker faktiskt att dom är lite kul och framförallt (H) väldigt uttrycksfulla :-} töntigt att haka upp sej på sånt (U) som nån gjorde på en annan fråga här på forumet :-~ för så länge svaret är seriöst så kan det få vara hur många Smilies som helst (S)

Visst det är kul med smileys. men du använder ju dem istället för punkt eller kommatecken, blir lite svårt att läsa då..

//Robert
Användarvisningsbild
av Nexus
Tycker det skulle finnas fler smileys att välja på! Kan inte de som styr skutan :wink: :wink: komplettera med flera????
(D) (W) (RO)
Användarvisningsbild
av NORDIC MAN
min favvo 8)
av anp
*Sätter vetten på ignore*

Skämt å sido, flinon kan vara väldigt användbara, men de kan också döda ett seriöst och i övrigt välskrivet inlägg.
Många skippar blocketannonser utan bild, eller bilannonser med suddat reg,nummer.
Jag undviker ofta inlägg där merparten av inlägget upptas av flinon.

Igår tvärnitade bilen igen pga "ko[…]

Tid för service - volvo s60 2017

Jag förstår det som att serviceindika[…]

Svart skinn. Vit läder blev blått av je[…]

Aldrig något problem med själva bilen m[…]