Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

#1287467
Robbi skrev:Resultat av den idiotiska KD + M budgeten.
Fast bidraget har ju gjort att boxarna gått upp i pris. Innan bidraget så var det ju same same som med bidraget.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
#1287666
Jag var i kontakt med naturvårdsverket idag.
Och för att ansökan ska vara godkänd måste man skicka inte kvitton/fakturor på både laddboxen och jobbet som elektrikern gjort med att installera den. Skickar man bara in den ena så av avslås ansökan direkt.

Skickar man in den digitalt har man året ut (vardagar t om 28/12) på sig att skicka in. Med post var sista dagen att skicka in idag.

Ansökningar inskickade för sent behandlas inte ens

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

Kass generator? V70-2012

Han en V70 T4F 2012 som till och från varnat[…]

V60 2011 byte av kondensor

Hål i kondensorn efter påhälsning[…]

Innerbackspegel lös

Hm, känns ju spontant väldigt krån[…]

C70 -07, innertaket släpper

Har inte koll på c70 men de bilar jag har se[…]