Är det inte lättare att foliera än att lacka om?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Moderator: Moderatorer
Perra83 skrev: ↑ons 12 dec 2018, 11:18Vet jag väl.Denesfay skrev: ↑ons 12 dec 2018, 11:14 Jag kommer att lackera min grillram blanksvart. Men diffusorn ska vara lackerad i bilens färg som det är original. Tycker det är grymt snyggt!Haha du får ha precis hur du vill![]()
![]()
Andigo skrev:Är det inte lättare att foliera än att lacka om?Blir inte samma finish på grejerna då. Så lackering blir det.
stevvee skrev:Ny lev vecka på T8an. Beräknad V.5.Lyckost! Man kan konstatera att det inte gjorde mycket nytta att vara snabb med beställningen efter att orderböckerna öppnat!
Tror den skall komma till handlaren 22/1
NeoStorm skrev:Ja det skulle vara väldigt intressant att få veta varför det dröjer för dig!stevvee skrev:Ny lev vecka på T8an. Beräknad V.5.Lyckost! Man kan konstatera att det inte gjorde mycket nytta att vara snabb med beställningen efter att orderböckerna öppnat!
Tror den skall komma till handlaren 22/1
Men ser fram emot bilder och utförlig recension efter att du fått din levererad.
Den som väntar på något gott...
Denesfay skrev:Min hämtas nästa Fredag. Som man längtar!Nice ! Fick du bild från säljaren eller åkte du dit själv och kika ? Beställde samma sommarhjul till min !![]()
Ta bort motorn från oket och kolla om dina s[…]