Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Perkla
Jag undrar var man kan få tag på skivor till GPS till en Volvo S80 från år 1999 med inbyggd GPS uppe på instrumentbrädan, när jag sätter igång den står det sätt i skivor... skulle vara roligt om det gick att få igång...

Tacksam för svar...
Användarvisningsbild
av johnnype
Nyaste skivorna till denna modell med CD-skivor var 2006 eller så.. inte värt att försöka navigera efter längre. Minns att jag köpte fram till och med sista utgåvan då när det begav sig.

Den nyare DVD-baserade modellen slutade man med 2015/16 eller nåt men de passar inte på 99an tyvärr.
av Perkla
Och byta till en modernare anläggning är väl inte så prisvärt heller ? jag tänker alltså på en nyare stereo helt enkelt.. möjligen en nyare skärm också då den här är första generationen och inte jätte bra..
av Perkla
Jag var in på Volvo återförsäljare idag och kollade om skivor... 2400:- kostar dom och då är dom uppdaterade som jag fattade det och passar endast dom tidiga modellerna... dvs fram till 2001 tyckte jag han sa..

För mycket pengar tycker jag... skulle vara coolare att få tag på ett billigare alternativ...
av Perkla
Jag har sökt och skrivit till några där så får vi se.. fanns inget specifikt just för RTI i själva annonsen men man kan ju chansa.. och hoppas på ett bra svar.. :D skulle vara roligt att få igång grejerna som sagt..

Womens From Your Town - No Selfie - Anonymous Adul[…]

Kolla på- Kul på Hjul -på YT,dom[…]

Varför inte bara köpa en läsare?

Bensinpriser v2

Iran har tydligen attackerat och satt eld på[…]