Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av dannesk
Jimmy Svensson skrev:
dannesk skrev:Har samma problem på min XC60 my17 emot min iPhone 6s och systemet har blivit uppdaterat men felet består.
Kör du senaste iOS och startat om mobilen med båda knapparna?
Har nyaste iOS och det var samma med gamla iOS också samt återställt telefonen. Vart lite bättre efter uppdateringen på Volvo med sedan har det återkommit.
Hårdreset av en iOS-enhet är absolut inget man behöver göra 1ggr i veckan, det har jag bara behövt göra någon enstaka gång per år under de 7åren jag haft iPhone & iPads när den har hängt sig eller liknande.
av dannesk
Man trycker och håller dom inne tillsamans så enheten stängs av och man släpper dom först när Appleloggan visas i skärmen.
Användarvisningsbild
av Jimmy Svensson
dannesk skrev:
Jimmy Svensson skrev:
dannesk skrev:Har samma problem på min XC60 my17 emot min iPhone 6s och systemet har blivit uppdaterat men felet består.
Kör du senaste iOS och startat om mobilen med båda knapparna?
Har nyaste iOS och det var samma med gamla iOS också samt återställt telefonen. Vart lite bättre efter uppdateringen på Volvo med sedan har det återkommit.
Hårdreset av en iOS-enhet är absolut inget man behöver göra 1ggr i veckan, det har jag bara behövt göra någon enstaka gång per år under de 7åren jag haft iPhone & iPads när den har hängt sig eller liknande.
Löser ofta saker när det inte fungera som det ska. Är som en Windows dator. Hur seg är inte den om du inte starta om den regelbundet
Användarvisningsbild
av Steffe3
Jimmy Svensson skrev:
dannesk skrev:
Jimmy Svensson skrev: Kör du senaste iOS och startat om mobilen med båda knapparna?
Löser ofta saker när det inte fungera som det ska. Är som en Windows dator. Hur seg är inte den om du inte starta om den regelbundet
Ptja, varannan månad eller så startar man väl om datorn, om inte ett strömavbrott fixar det oftare ;p
Användarvisningsbild
av TommyP86
Det finns flera uppdateringar för det här. (Volvo)
Jag hade så lääänge på min my15 v60, men efter förra servicen (april -18 typ) så har det faktiskt slutat. Tror nog din lösning finns hos din åf.
av BerraXC
TommyP86 skrev:Det finns flera uppdateringar för det här. (Volvo)
Jag hade så lääänge på min my15 v60, men efter förra servicen (april -18 typ) så har det faktiskt slutat. Tror nog din lösning finns hos din åf.
av haz
Senaste IOS och uppdaterad mjukavara i bilen ingenting hjälper :( synd på en förövrigt trevlig bil
Vad betyder V50 M + ?

Nu förtiden finns ju Copilot... :-) Din bil[…]

Bakre länkarmsbussning

Bra tips gällande Polestar!...dock är de[…]

EX60

Jag skulle uppsatta om det där dyra panoramat[…]

Elfel bagagelucka V70

Tror också på dålig jordning