Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Jag har extremt låg volym på radio/media i bilen, allt uppstod i samband med ett misslyckat samtal via bluetooth… efter det känns det som om det är ett ”telefonsamtal kvar" som sänkt volymen oavsett vad jag gör.
Jag kan höra svagt ljud om jag vrider upp till högsta volym, både från radio och media

Ljud från knapptryckningar, backsensorer, gps etc fungerar normalt.

Jag har gjort fabriksåterställning av sensus, stängt av bilen och låtit den stå avstängd över natten, tagit bort bluetoothenheter etc. men utan framgång.

Bilen det avser är XC60 T8 -19

Någon som har haft liknande problem?
Har bokat en tid på verkstad, men det blir 1 månad bort och det är lång tid utan musik :crying:
Jag har liknande problem.

Rätt som det är går det inte att få ljud i bilen.

Knappljud mm fungerar i övrigt är det tyst.

Hittills har det återkommit dagen därpå.

Jag har en radda märkliga funktionsvariationer i bilens system.

Ljud, ljus, farthållare, Pilot assist mm, alla har de haft sina egenheter.

Bilen ska in på service om sisådär 700 mil, det får nog bli lite mjukvaruuppdageringar.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Blev det något fix på detta? Jag har liknande bekymmer nu. Kan spela nästan "fullt" på vredet vid exvis radiolyssning och känns som att det tappat effekt.
Det är inte tyst, men inte alls samma tryck som det ska vara.

Har ett HP-system med Sub. MY18 XC60 T5 FWD Momentum Business-någonting. Känns som att bilen känner på sig att den ska bli bortbytt om en månad...

Jag har 6 filer och 2 mappar i roten på USB[…]

Koppla ur högtalarna a bak så.slippet d[…]

Inte tänkt på de på v70n med i al[…]

Bygga ”busbil”

Ja du lär ju få bra mkt mindre häs[…]