Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Garanterat inlösen , har smällt 2 v70 och i vart fall den ena såg mindre skadad ut än din och A-stolpen= R I P
Men va beredd på att få kriga med ditt försäkringsbolag de e som bilhandlare skammbjur hejdlöst så anlita opartisk värderare från handelskammaren fick upp värdet från 155 till 185 på en av mina...
Användarvisningsbild
av SBergdahl
Derank skrev: fre 23 nov 2018, 22:22 Inlösen, såfort krockzoner är deformerade blir det lösen oavsett om så bilen kostar en miljon
Samtidigt så gnälls det som fan i USA för att Tesla vägrar låta Ronnys Bil och Moped på hörnet få dokumentation och godkännande att laga deras krockade bilar.. Det innebär ju att det är ok för andra märken. Kul med perspektiv ibland.
Användarvisningsbild
av Derank
ja, men jag utgick ifrån att TS bor i Sverige och har bilen försäkrat genom ett svens försäkringsbolag.................
av Knatch
den där löser dom in
Dörren och astolpen är såpass deformerade att själva chassit måste fått sig en vända den också.
det GÅR att återställa men det tar för lång tid och kostar för mycket samt att det självklart inte går på första försöket
Användarvisningsbild
av SRT
I ett slit och släng samhälle som förmodligen nått sin höjdpunkt i ren materialförbrukning och där snart inget lagas längre så lär den bilen bli inlöst direkt.Sen fraktas den till t ex Litauen och lagas med silvertejp där någon sedan exporterar den till annan världsdel för en annons på någon Blocket liknande sida.ALLA FÅR JOBB MED ANDRA ORD. :-D
Obs endast tre ... punkter för "det outsagda"
Svenskläraret :-)

Elbilsbolaget Tesla avslutar produktionen av mode[…]

Jag har hört om en del problem med dom fö[…]

Återkommande värmeproblem

Blockerat kupévärmar element före[…]

Turbomätare 940

Slangen går väl från insuget. Bar[…]