NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av mojja
XC90_Executive skrev:Ett tips är att inte beställa svart solid. Den färgen är extremt känslig. Blir repor bara man tvättar den. Många solida lacker är så. Svart met. är betydligt bättre.
Tackar för tipset.. Jag vet vad jag ger mig in i min 07a nu e svart o räknar med att byta bil lagom till att min blir sunkig i lacken alltså om 2 år..

07an har funkat fint lämnade in den vid leverans till ditec och den har hållt sig riktigt bra. inga repor eller skavanker..

har jobbat som billackerare i 7 år så jag vet att den e extremt känslig men ack så snyggt när den e välskött och rent..

//mojja
av mojja
nu går det inte att bygga en d5a med manuell låda längre på volvocars.
Undra vad som problemet är igår gick det ju fin fint att bygga...
av bilgalen
mojja skrev:nu går det inte att bygga en d5a med manuell låda längre på volvocars.
Men det gjorde jag ju nyss?

Däremot så gick det inte att få awd till V50 D5. Men det är väl ingen miss i bygg bil, utan är väl tyvärr så?
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
bilgalen skrev:
mojja skrev:nu går det inte att bygga en d5a med manuell låda längre på volvocars.
Men det gjorde jag ju nyss?

Däremot så gick det inte att få awd till V50 D5. Men det är väl ingen miss i bygg bil, utan är väl tyvärr så?
Tyvärr så äré så, D5 går inte att få med AWD till de mindre bilarna
Xc60 MY26 Kylt handsfack

Har xc60 MY26 kylt handsfack?

Kylvätska till 740 b230f

Tänk på att du tömmer hela systeme[…]

Xc60 My26 T6 230v laddare

Det laddas automatiskt.

Tid för service - volvo s60 2017

Motorn lär hålla men försäkri[…]