Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

summum vs mometum är bara små detaljer, då jag själv äger en summum. Skillnaden är faktiskt minimalt om du frågar mig. t.ex. takrailsen är silvrigt istället för svart, helläder istället för halvläder, det ingår 17" fälgar(sommar), elmanövrad förar- och passagerarstol och lite annat lulul. Det enda som jag kan se som jag själv inte har är nog på baksätet, den där media-spelaren eller vad det nu kallas vid mitten-raden.

BLIS och ACC- är tillval så det är tydligt att denna bil inte är "fullutrustad", detta är ett exemplar av en vanlig standard summum-paket/uppgradering från momentum-nivå

Takvinge kan du eftermontera anytime på vilken auktoriserad verkstad för ~2500-3000kr.

Det fanns också ett tillval/paket som hette herrgårdsvagnpaket - där ingick mörka rutor, samt laminerade och elbaklucka.

Även bakrutan på wayke sidan tycker jag det är galet mycket repor, när lampan reflekterar så syns det oerhört tydligt.
Ja om det är repor eller smuts. Kanske läge att kunna pruta lite ändå, eftersom han påstod att den var fullutrustad, dock så hade han två till som skulle kolla på bilen på tisdag, sen om det är säljknep vet man ju inte. Därför jag reserverade den 5000:-
Tycker det är alldeles för mycket pengar för en bil som gått så långt och med så förhållandevis lite utrustning. Köpte min 2009 för 100.000 jämnt för 1.5 år sedan, då hade den gått 13.000 mil. Och då har jag automat, elbaklucka, stora ljudpaketet med extra subwoofer och slutsteg i bagaget, laminerade och tonade rutor, dvd med inbyggda skärmar i nackstöden och trådlösa hörlurar samt den utrustning som denna har. Det enda jag inte har är väl BLIS. Visserligen nya ratten på denna, men tycker fortfarande att den lät dyr...

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Vad kan bilen vara värd? De flesta bilar av samma modell med det miltalet ligger runt liknande prisklass, men är då momentum.

Säljaren ansåg att priset är motiverat pga serviceboken. 3 ägare varav två bilfirmor, bilen har gått som leasingbil.

Bilen kanske ger sken av att vara finare än den är, han sa att både dom och förra bilfirman Bilia har gått igenom bilen.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

@Järnoxen , Vill man så är det v&[…]

Uppvärmda vindrutespolare.

Det är spolarslangen som är uppvärm[…]

Felparkering...

@sewen , Äh, be de skicka bilden till dig f[…]

10 mil tog det innan nivån uppdaterades i in[…]