Moderator: Moderatorer

Henkan skrev: ons 07 nov 2018, 19:42 Bokat tid för montering av Polestarchassi. Bild
Du kommer garanterat bli nöjd! Lite stötigt i början men sen sätter det sig och bilen blir som en go-cart :-)
Fick SMS från min Volvohandlare att min LED regbelysning har kommit. Plockar upp dom innan jobbet :-D
Så ni som väntar borde få era nu typ.
Sen ska Schenker få en knytnäve över snoken. Hur faaan kan man säga att ett paket ska levereras mellan kl 07-17??? Hallå vi har jobb att sköta!!!!! Att byta leveransadress eller få hämta hos ombud gick INTE. Då måste jag prata med firman som jag har beställt av. Ska jag ringa till Tyskland och be dom ändra ööööhhhh? Men imorgon så sent som möjligt eller efter kl 14 ska jag få leverans. Samtalet 30 min före brukar idioterna glömma. Sist tror ja dom kom 2,5 timmar efter överenkommen tid. Såg dom på kamerorna runt huset. Över telefon och sms kunde dom ställa av paketen. Så visst går det att lösa.
Perra83 skrev:Fick SMS från min Volvohandlare att min LED regbelysning har kommit. Plockar upp dom innan jobbet :-D
På tiden :) De ringde mig i måndags och sa att de nu går att beställa igen men vi får väl se :)

Rengjorde det värsta i motorrummet idag, spanade in luftfiltret med, vad är det för en matta de klistrat dit?
IMG_0404.jpg
IMG_0404.jpg (561.69 KiB) Visad 1223 gånger
Perra83 skrev:Fick SMS från min Volvohandlare att min LED regbelysning har kommit. Plockar upp dom innan jobbet :-D
Sen ska Schenker få en knytnäve över snoken. Hur faaan kan man säga att ett paket ska levereras mellan kl 07-17??? Hallå vi har jobb att sköta!!!!! Att byta leveransadress eller få hämta hos ombud gick INTE. Då måste jag prata med firman som jag har beställt av. Ska jag ringa till Tyskland och be dom ändra ööööhhhh? Men imorgon så sent som möjligt eller efter kl 14 ska jag få leverans. Samtalet 30 min före brukar idioterna glömma. Sist tror ja dom kom 2,5 timmar efter överenkommen tid. Såg dom på kamerorna runt huset. Över telefon och sms kunde dom ställa av paketen. Så visst går det att lösa.
Hos mej kommer dom inte alls, men skriver att ingen var hemma vid leveransförsök. Jävla troll.
TommyP86 skrev: tor 08 nov 2018, 11:13
Hos mej kommer dom inte alls, men skriver att ingen var hemma vid leveransförsök. Jävla troll.
Hahaha ja :-D Det är fler som dom "är hos" men skriver att ingen är hemma. Väldigt fult gjort.
  • 1
  • 1015
  • 1016
  • 1017
  • 1018
  • 1019
  • 1912

Nej. Har ingen aning om hur man gör det. Bara[…]

Hej! På mätarhuset som sitter i bilen f[…]

Lambdalampan lyser

Lambdalampan började lysa igen cirka 13 mil e[…]

Det är möjligt och går att gö[…]