Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av epostaren
Andigo skrev: sön 04 nov 2018, 06:03 Hej!

En fråga angående att uppdatera sin spec.
I all hast glömdes akustikrutor och avbländande backspeglar bort. Är det en svårt sak att lägga till i efterhand. Beställde V60 i fredags och säljaren jag har återkommer igen på tisdag.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skapa en profil på Min Volvo, så kan du se de olika datum som gäller bl.a. när det är sista dag för ändring av din beställda bil...
av Lockis
epostaren skrev:Skapa en profil på Min Volvo, så kan du se de olika datum som gäller bl.a. när det är sista dag för ändring av din beställda bil...
Njae, inte riktigt hela sanning. Bilen måste knytas till köparen också.
Det görs dessutom inte direkt utan kan ta ett par dagar. Andigo har gjort rätt som kontaktat säljaren för att göra ändring och han har dessutom gjort det tidigt i processen.
av stevvee
Andigo skrev:Hej!

En fråga angående att uppdatera sin spec.
I all hast glömdes akustikrutor och avbländande backspeglar bort. Är det en svårt sak att lägga till i efterhand. Beställde V60 i fredags och säljaren jag har återkommer igen på tisdag.

Min skall levereras V.6 och jag kan ändra fram till 12/12

av Andigo
stevvee skrev:

Ja! Vad goda nyheter! Tack! Ska ringa honom på tisdag. Jag fick från början en preliminär leveranstid till V.7 men jag frågade om man kunde skjuta upp de till 1 April istället för att slippa ta ut en ny bil i allt snöslask och salt vi brukar ha på de skånska vägarna i februari.

av stevvee
Andigo skrev:
stevvee skrev:

Ja! Vad goda nyheter! Tack! Ska ringa honom på tisdag. Jag fick från början en preliminär leveranstid till V.7 men jag frågade om man kunde skjuta upp de till 1 April istället för att slippa ta ut en ny bil i allt snöslask och salt vi brukar ha på de skånska vägarna i februari.

Då är det ingen fara. Bara be honom kontrollera tillgängligheten på tillvalen så inte det blir stora förseningar efter ändring men vill du inte ha den förens april är det ju inga konstigheter.

av Geggan
Passar på att lägga upp en bild på min V60 D4 Momentum Advanced i Denim Blue som jag hämtade ut för ca 1 vecka sedan.
Teknikpaket Pro, Klimatpaket VOC, Lastpaket, Panoramatak, Harman Kardon och dragkrok är mina tillval på bilen.
Den ljusa Blond City Weave klädseln och panoramatak ger en känsla av enorma innerutrymmen jämfört med min tidigare V60 MY15 med mörk klädsel och mörkt innertak.

Bild
Användarvisningsbild
av fjohan82
Geggan skrev: ons 07 nov 2018, 13:31 Passar på att lägga upp en bild på min V60 D4 Momentum Advanced i Denim Blue som jag hämtade ut för ca 1 vecka sedan.
Teknikpaket Pro, Klimatpaket VOC, Lastpaket, Panoramatak, Harman Kardon och dragkrok är mina tillval på bilen.
Den ljusa Blond City Weave klädseln och panoramatak ger en känsla av enorma innerutrymmen jämfört med min tidigare V60 MY15 med mörk klädsel och mörkt innertak.
Grattis till fina bilen! :-)
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 314
Hjälp med Vida

Tack Jallemet. Saken är att min OBD läsa[…]

Katalysator...

Om du har original downpipe (främre avgasr&ou[…]