Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Pliind
stereon sitter i, men icke mitt slutgiltiga ljud.. ska tjata lite till på min kompis så han kan få tummen ur å bygga baslåda till mig! har änsålänge bara 2st 10" när jag är klar ska jag ha 4st 10" och 2st 6x9or! :) och sen sälja iväg min sony stereo för nå 1300 och köpa en dvd stereo så man kan ha 5gånger så mer musik :)
Användarvisningsbild
av Pliind
höhö snacka om att bränna plåt :P
Användarvisningsbild
av Pliind
nu har man lackat blinkers, speglar och under lyktorna! :) mycket fint blev det! bilder kommer strax! vart för mycket motljus för att ta en bild :P
imorgon blir det kofångar lackning! :D (alltså underdelen)
Användarvisningsbild
av Pliind
bilder!
monterat ner blinkers mm..

Bild

maskerat blinkers :P

Bild

Bild'

bilder på backspeglarna kommer imorgon! :)
Användarvisningsbild
av Pliind
Backspeglarna :D

Bild
Användarvisningsbild
av Pliind
lackar kofångare och vindrutetorkare :) syns knappt nu men ska fixa fram lite bumpershine sen så får det svarta lite liv i sig :) blötte ner kofångaren med en blöt svamp å man fick lite rysningar :D men men nu började det regna så nu sket sig bumper shineandet :P

Bild

ligger lite saker på huven då mina torkare ej är 100% torra ännu :P
Användarvisningsbild
av Pliind
mer bilder..

Classic lack kallas det? eller? hehe
Bild

sidan
Bild

vindrutetorkarna lackade

Bild

from behind 8)
Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
Kanske dax att ta itu med rosten :???: snart inte bara hålla på med finlir :wink:
Användarvisningsbild
av Pliind
jepp står på listan, ska plocka bort bakljuset och skrubba och dubba där nästa helg om jag inte har nått för mig.. tur att det är den största rostfläcken på hela bilen! så det är bara att spruta på rostprimer bakom lyktan
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 64

Ok, tack för svar. Väldigt intressant.[…]

Sensorring bak Volvo V40

..Mailade till den sida du tipsade om. Få[…]

Köpråd XC60 T8 -18/19

Volvias maskinskade täcker till 17000 med m&o[…]