Moderator: Moderatorer
grillchips skrev:Ryckte minuspolen till batteriet i V90n idag. 5min senare satte jag dit den igen och tamejfan, navigationen och Spotify (och en del annat) hoppade igång igen. Äntligen.Märkliga ting, dom där bilarna.
Shadows skrev:Japp, den kommer från en skrotad XC60, MY13 tror jag :)Micce1980 skrev: ↑lör 03 feb 2018, 17:00 Fick tummarna ur och monterade den belysta mugghållare som legat på hyllan ett tag nu, blev ju kanonbra :DPasser den på en xc60 MY12?
IMG_4538.jpg
Perra83 skrev:Fick hem nya bromsok idag. Precis som på Bildelsbasens bild så ingick elmotorerna. Nu ska dom bara tas isär, tvättas en gång till sen målas. 1000kr styck tyckte jag var billigt för att kunna montera ventilerade bromsskivor bak. Skivor och belägg är beställda.Det där har jag INTE läst
Skivor och belägg är beställda.
EbbevonVolvo skrev: Märkliga ting, dom där bilarna.Verkligen. Mest nöjd att det lirar igen inför helgens långresa. Får lösa det praktiska efter det men min PST har tydligen slutat så får se om jag ska försöka byta anläggning.
Perra83 skrev:Fick hem nya bromsok idag. Precis som på Bildelsbasens bild så ingick elmotorerna. Nu ska dom bara tas isär, tvättas en gång till sen målas. 1000kr styck tyckte jag var billigt för att kunna montera ventilerade bromsskivor bak. Skivor och belägg är beställda.Är detta tillåtet på en"helbilsgodkänd" bil? Jag menar godkänner besiktningen denna ändring. På dagens bilar får man väl knappt byta överdragsklädsel (obs, ironi...) Jag förmoda att du har elbroms innan också så det blir kanske svårt att upptäcka, men har du kollat att det är tillåtet
Jag blev insåld på Tershine så j[…]