Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SebSE
SBergdahl skrev:Om det är något som är smågubbigt så är det väl att rulla runt på eltejp till däck på mjuka standardbilar eller till och med SUV:ar som aldrig körs hårdare än att försöka dra ifrån den lika standard audin vid rödljuset eller köra 20 för fort på rak svensk motorväg. Att sedan förväxla sämre komfort med bättre väghållning gör det hela ännu lite roligare.

:-D

Vänligen
En ungdom
Nog är jag nödgad att hålla med. det är mest Gubbsen på jobbet som ballar ur i diskussionen om att ha ett varv eltejp runt fälgarna. :devil:
Det är samma generation som tycker att Sedan är snygga med...
Användarvisningsbild
av GLIZ
SebSE skrev:
SBergdahl skrev:Om det är något som är smågubbigt så är det väl att rulla runt på eltejp till däck på mjuka standardbilar eller till och med SUV:ar som aldrig körs hårdare än att försöka dra ifrån den lika standard audin vid rödljuset eller köra 20 för fort på rak svensk motorväg. Att sedan förväxla sämre komfort med bättre väghållning gör det hela ännu lite roligare.

:-D

Vänligen
En ungdom
Nog är jag nödgad att hålla med. det är mest Gubbsen på jobbet som ballar ur i diskussionen om att ha ett varv eltejp runt fälgarna. Bild
Det är samma generation som tycker att Sedan är snygga med...
Sedan är snyggt men opraktiskt om man har småungar i behov av barnvagn. Sedan är halvvägs till sportbil men där lite större ungar utan det behovet (barnvagn) går att baxa in.

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

Senast redigerad av 1 GLIZ, redigerad totalt 0 gånger.
Hustruns XC60 har 20" sommarhjul som är snygga som attan men satan vad stötigt, när jag monterade vinterhjulen förra veckan med 17" dubbfria blev det en helt annan och bekvämare bil. En vanlig Svensson-kärra gör sig bäst med bekväma hjul, min C70 som går att köra väldigt fort och aktivt med funkar skitbra och snyggt med lågprofiler för bättre väghållning.
Men var och en gör som de själva finner bäst... :-)

Mike
Hej jag har en V70 D5 185Hk som får felmeddelande på turbo laddreglering solinoidkrets (låg och avbrott) samt turbo laddrryck för lågt.

Enligt Volvo behöver hela turbon bytas nån som vet om det går att byta nån styrenhet eller måste hela turbon bytas?

Med vänlig hälsning,

Emil
lennarte skrev:
Walkmann skrev:Men vafan det ska ju vara snyggt också!? Hur kul ser det ut att åka runt med ballongdäck, bara för att det är vinterdäck behöver det ju inte se ut som skit
Den som resonerar på detta viset har inte på vintervägar att göra. Säkerhet främst är ett måste.
+1
Tänkte lägga på vinterdäcken idag. När jag tittade på termometern så var det 14 grader varmt. Så det blev en tvätt i stället och håller tummarna för att det varma vädret håller i sig. Tog därefter en härlig sväng på två mil med cykeln i det soliga vädret. Det är härlig nu!
Fick hem CTEKs battery sense som blev köpt på Mekonomens rea i helgen. Får se om man monterar den till helgen och försöker byta jordkabeln samtidigt, så man kan få dit Biltemas AGM 95Ah samtidigt :P
  • 1
  • 1008
  • 1009
  • 1010
  • 1011
  • 1012
  • 1912

@batmac , Inte illa alls och den ser ju bra ut- M[…]

V90 Meka själv

@Kalle58 , Stort sett samma men handbromsen ä[…]

Börja med en sån https://www.amazon.se/[…]

Carplay trådlöst?