Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Putte^
Mr H skrev:
Putte^ skrev:
Mr H skrev:
Det gäller att utrusta sig med tålamod! :wink:
Är ju det man är så dåligt utrustad med :P
Japp! Jag känner igen det... :D
Jag fick ta en sväng inom Volvia idag för att "flukta" lite på vad som komma skall :P
Användarvisningsbild
av bafnus
Jag skulle tro att man samlar ihop "ett större antal" bilar i hamnen för att sedan skicka dom till förslagsvis Göteborg där de sedan registreras och skickas ut till respektive bilhandlare runt om i Sverige. Min bil har lika status dvs. "färdig byggd" sedan den 25/8 med preliminär leverans vecka 38.

En väntar tålmodigt på sin V70 Classic. :D :D :D
Användarvisningsbild
av Mr H
bafnus skrev:Jag skulle tro att man samlar ihop "ett större antal" bilar i hamnen för att sedan skicka dom till förslagsvis Göteborg där de sedan registreras och skickas ut till respektive bilhandlare runt om i Sverige. Min bil har lika status dvs. "färdig byggd" sedan den 25/8 med preliminär leverans vecka 38.

Jo, bilarna körs ju inte en och en till Sverige. Dom åker väl båt om jag inte har fel för mig.... Undrar om dom inte "landar" i Vallhamn på Tjörn.
Användarvisningsbild
av Janne65
bafnus skrev:Jag skulle tro att man samlar ihop "ett större antal" bilar i hamnen för att sedan skicka dom till förslagsvis Göteborg där de sedan registreras och skickas ut till respektive bilhandlare runt om i Sverige. Min bil har lika status dvs. "färdig byggd" sedan den 25/8 med preliminär leverans vecka 38.

Även min står som färdigbyggd men jag har redan fått ett registeringsnummer! Reggas de redan i Belgien?
av addeer
Väntar på min Classic 2,4D....vart får man tag på numret så att man kan logga in på Volvocars och följa leveransen?
av Putte^
addeer skrev:Väntar på min Classic 2,4D....vart får man tag på numret så att man kan logga in på Volvocars och följa leveransen?
Står högst upp till höger på din order bekräftelse.
Användarvisningsbild
av Bosa
Och jag har fått mig en offert på en Classic 170HK Momentum Electric Sillver med följande tillägg: Bakre mittarmstöd m muggh, Kr-kudde pass m nyckelav., Mugghåll mittkonsol fram. Skålade gummimattor grå, Fast drag (exkl besiktning), El-motorvärmare med kupékontakt, Gislaved GIDA195/65R15 N*F5 PROSPERO.

Allt till ett pris av 267100:- med reg besiktning av drag.

Nån förresten som vet om toningen som ingår i Herrgårdsvagnspaketet är endast en toning för syns skull eller om den även tar bort solvärme?
Användarvisningsbild
av Janne65
Är det nån som vet hur lång tid det tar att skeppa upp bilen från Belgien? Dessutom, hur ofta uppdateras leveranssidan? Man är ju inne typ 15 gånger om dagen och kollar och blir lika besviken varje gång...
Jag vill ha min bil nu!!!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 18

Alla XC40 med Sensus kommer få en mjukvaru u[…]

start o stop

Kan bara stängas av med bilar som har Sensus […]

Tack för alla svar. Har kontaktat bilia an[…]