Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Problemet är om man ska byta hela emblemet måste man ta ur airbagen för att komma åt låsningen, det verkade inte så lätt.
Dock lyckades jag få dit ett nytt emblem i det gamla på min förra bil.
StefanN skrev: mån 08 feb 2016, 15:02 Gjorde en fuling och pillade loss "VOLVO" och limmade dit på den gamla.
Bild
Bild
Mitt emblem lossnade också i min v70 -08. Jag limmade fast det med superlim. Med en skicklighet och precision som kunde tävla med en urmakares fick jag fast det. Men naturligtvis hade ena sidan fastnat i mitt finger, så det bröts av! Jag lyckades dock få dit det någorlunda. Men om en pedant tittar på det och känner med ett finger så märks det att det är limmat efteråt.
Rådlös skrev: tor 04 okt 2018, 22:44 Mitt emblem lossnade också i min v70 -08. Jag limmade fast det med superlim. Med en skicklighet och precision som kunde tävla med en urmakares fick jag fast det. Men naturligtvis hade ena sidan fastnat i mitt finger, så det bröts av! Jag lyckades dock få dit det någorlunda. Men om en pedant tittar på det och känner med ett finger så märks det att det är limmat efteråt.
En mycket rolig text, hoppas ditt finger funkar någorlunda trots detta :-D :-D :-D

Mike

Bryter man batterianslutningen några minuter[…]

Jag igen. För felkoderna: ECM-P246386 Diesel[…]

Mackans Garage tror jag det var. Jupp, hä[…]

Köpa begagnad XC40 fr 2024

@Soffantjejen , Man får ju hitta det som g&[…]