Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ajthurts
ROW skrev: ons 26 sep 2018, 13:24 Ja, jag har ju det men skall tillägga att jag har röststyrning i bilen .
Så blipp i rutan farrkameravarning o sen tryck på röststyrningsknapp med kommando ” röstvägledning av”.
Oo ska testa detta!
Användarvisningsbild
av Ajthurts
ROW skrev:Funkade ??
Inte hunnit köra förbi en fartkamera idag... Tar en extra vända imorn för att testa!
Användarvisningsbild
av Ajthurts
Ajthurts skrev: tor 27 sep 2018, 21:21
ROW skrev:Funkade ??
Inte hunnit köra förbi en fartkamera idag... Tar en extra vända imorn för att testa!
Det fungerade! Mycket tack :D
Användarvisningsbild
av TommyP86
Ja jävlar. Tog bara 11 000 mil och 3,5 år verkar som man utnyttjar en bugg, för i Genvägsmenyn i navin står det fortfarande ”Stäng av röstvägledning” som ett alternativ.
Tackar för tipset.
Användarvisningsbild
av ROW
Va kul !
Tror att det är så att du bara stänger av ljudvolymen till själva navigeringen. Jag använder funktionen när ” jag vet var jag är o kör”. Närmar jag mig nåt obekant så blir det röststyrningsknapp och ” röstvägledning på”!
Användarvisningsbild
av ROW
Frågade själv om detta här men fick inga svar som funkade. Kört dock bara 500 mil :-)
Kul att hjälpa nån !!
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
ROW skrev:Frågade själv om detta här men fick inga svar som funkade. Kört dock bara 500 mil :-)
Kul att hjälpa nån !!
....och även mig. Tog ett år. TACK!!
Motorn tappar kraft och dör.

Håller tummarna.... En granne hade på […]

Jag skulle testat så stor som möjligt.[…]

Angående fönstervev. Volvos Lång[…]

p-sim (mini sim) surf xc40

Bump!