Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Addekarlsson
Ja, vissa ska inte köra manuellt växlade bilar med lite för mycket totto under huven. :lol:

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av jihed
Ja fast nån som hörs säger ju "yes he did it, I know it, I know it" (tror jag i alla fall).
av Addekarlsson
Tyckte lite så jag med, men var inte säker. Så förmodligen är det så att det faktiskt är en kille, inte en tjej.
Dessutom, när man granskar föraren så gott det nu går på en så dålig kvalitet, så ser det mer ut som en kille bakom ratten än ett fruntimmer.

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av camaro69
En kort sammanfattning:

VILKEN IDIOT
:roll:
Användarvisningsbild
av AndreasC
"She" säger dom hela tiden. "She did it, i knew it" ""Is she alright" . Ron Scott som filmat det skriver att det är en tjej.

Taget ur hans blog http://www.ronscott.com/ronsrants/index.html :
In the most recent event involving the 1967 Shelby Cobra, the culprit was a mix of alcohol and inability. Also this was the only female (we think) driver involved. Now I am not saying that women cannot be as able drivers as men (don't want to tick off the NASCAR crowd) but clearly this one did not have the skills of the other two drivers. If you watch the video (see link below) you will see that she has trouble getting the car in the right gear or any gear at all. But eventually she got it going forward and peeled out down West Alabama towards a street named (of all things) Hazard! She lost it just shy of that intersection and slammed into a car parked at an auto repair shop on the corner. Fortunately the shop was closed and nobody was in the car (which will be in the shop just a bit longer than its owner anticipated).

The moral to these three tales: don't peel out at the Ice House. It always ends badly.

Tydligen är det ett populärt vattenhål "the Ice House" jämte en biltvätt som ställer till det :D
Alkohol och bilkörning går inte ihop...oavsett kön...
Användarvisningsbild
av C.W.
no brain - no pain
(S)
Användarvisningsbild
av AndreasC
Addekarlsson skrev:*ger mig direkt*

Mvh/ Adde
Hehehe..sorry det blev lite overkill :P
av Addekarlsson
Absolut inge overkill, bara bra med rättelser, så det inte blir tokigt. :lol:
Jag skyller mitt hörselfel på en grotesk förkylning, som ärligt talat gör att hörseln inte är vad den borde... :lol:

Mvh/ Adde

Igår tvärnitade bilen igen pga "ko[…]

Tid för service - volvo s60 2017

Jag förstår det som att serviceindika[…]

Svart skinn. Vit läder blev blått av je[…]

Aldrig något problem med själva bilen m[…]