- sön 19 aug 2018, 10:10
Att köpa en ny bil och förlora massa pengar är inget jag gjort tidigare, men är väldigt sugen på en V90 CC nu.
Jag vill köpa en till ett så lågt pris som möjligt, och kommer pruta så försäljaren blir galen.
Hjälp mig få ihop en så billig bil som möjligt, utan att vara dumsnål.
Kampanj just nu:
D4 AWD Cross Country Special Edition Kampanjpris från ca 388.800:- (Ord. pris 439.000:-)
Utrustningsnivån innehåller metallic, automat (D4 FWD, D4 AWD Cross Country), elmanövrerade ytterbackspeglar, en 12,3-tum förardisplay samt klimatpaket med bränsledriven värmare och ett eluppvärmt baksäte.
D4 AWD Cross Country Advanced Special Edition Kampanjpris från ca 408.800:- (Ord. pris 455.900:-)
Utöver utrustningsnivån ovan ingår elmanövrerad baklucka, nyckellöst system, komfortstol i halvläder samt parkeringssensorer fram och bak.
Vad tycker ni saknas i Special Edition för 388.800:-?
Vilken utrustning är "nödvändig"?
Det jag kan komma på att jag behöver är:
Dragkrok
VOC, starta värmare i app
Eventuellt läderklädsel (har inte spanat in halvlädret än, men ska göra)
Tror ni man kan få ner den 10% utan medlemskap i LRF eller liknande?
Jag vill köpa en till ett så lågt pris som möjligt, och kommer pruta så försäljaren blir galen.
Hjälp mig få ihop en så billig bil som möjligt, utan att vara dumsnål.
Kampanj just nu:
D4 AWD Cross Country Special Edition Kampanjpris från ca 388.800:- (Ord. pris 439.000:-)
Utrustningsnivån innehåller metallic, automat (D4 FWD, D4 AWD Cross Country), elmanövrerade ytterbackspeglar, en 12,3-tum förardisplay samt klimatpaket med bränsledriven värmare och ett eluppvärmt baksäte.
D4 AWD Cross Country Advanced Special Edition Kampanjpris från ca 408.800:- (Ord. pris 455.900:-)
Utöver utrustningsnivån ovan ingår elmanövrerad baklucka, nyckellöst system, komfortstol i halvläder samt parkeringssensorer fram och bak.
Vad tycker ni saknas i Special Edition för 388.800:-?
Vilken utrustning är "nödvändig"?
Det jag kan komma på att jag behöver är:
Dragkrok
VOC, starta värmare i app
Eventuellt läderklädsel (har inte spanat in halvlädret än, men ska göra)
Tror ni man kan få ner den 10% utan medlemskap i LRF eller liknande?