- lör 21 jul 2018, 19:15
Har två års garanti , får lämna in den och säga att suben inte funkar
Moderator: Moderatorer
sonis skrev: ↑lör 21 jul 2018, 19:13 Köpte den i våras, som jag förstår så är black- r alltid utrustad med subwoofer ... från fabrik ?Okej. Du kan kolla car.info , slå in ditt reg.nr och se om du får upp denna text under "Mer..."-knappen.
sonis skrev: ↑lör 21 jul 2018, 19:13 Köpte den i våras, som jag förstår så är black- r alltid utrustad med subwoofer ... från fabrik ?Min har sub i alla fall, men jag har inte kollat om den är inkopplad!
mikebike skrev: ↑lör 21 jul 2018, 19:29sonis skrev: ↑lör 21 jul 2018, 19:13 Köpte den i våras, som jag förstår så är black- r alltid utrustad med subwoofer ... från fabrik ?Min har sub i alla fall, men jag har inte kollat om den är inkopplad!
Även car.info anser att min bil har subwoofer, fast de anser också att min bil har halogenlyse....
Derank skrev: ↑lör 21 jul 2018, 20:43Ja, det blir skillnad. Den stod nästan på max, nu på ungefär 60%.mikebike skrev: ↑lör 21 jul 2018, 19:29sonis skrev: ↑lör 21 jul 2018, 19:13 Köpte den i våras, som jag förstår så är black- r alltid utrustad med subwoofer ... från fabrik ?Min har sub i alla fall, men jag har inte kollat om den är inkopplad!
Även car.info anser att min bil har subwoofer, fast de anser också att min bil har halogenlyse....
Det ser du i menyn, och drar du ner subvolum till 0 så hör du ju skillnad
Hur du kunde ha en Tesla i flera år och int[…]
Jag har besökt tre olika anläggningar so[…]