Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hhaft problem sen innan semestern att kag inte kan installera några appar.. nedladdningen startar på 0% sen står det att nedöaddningen misslyckades... förbannat inrriterande... fick tid på verkstan den 29 augusti 😱😱 men undrar om det är någon som vet en bra fix för detta?

Tack på förhand
Mvh Patrik
Såvitt jag kommer ihåg så är det ngt liknande jag drabbades av och rådet här på forumet var att åka in så det gjorde jag och efter det har det funkat.
Haha ja! Efter så många förbannade tryck på skärmen i ren frustration så blir den skitig hahaha...

Har varit inne på verkstaden och fick ju då tid den 29aug... men är så enerverande att inte sakerna fungerar..kopplade bort batteriet bak idag för att norskreseta den...fungerade inte...den stod o laddade på ladda ner en stund på 0% sen pausade den o sen blev de installation misslyckades...
Japp! Galet irriterande... avinstallerade tunel nu oxå bara för o se om de va en app som förstörde för dom andra apparna... sagt o gjort avinstallerat.. men nu får jag inte möjlighet att kunna välja att intallera tunels igen..... ser ut som att jag får jobba mig med bluetooth o spotofy den vägen i nästan en månad nu... kaaaazzzt!!
För att komma med kanske lite "dumma" grejer att testa under tiden du väntar ..
- Kolla så att du inte har skrivskyddad din profil. Jag har varit ute för att profilen var skrivskyddad, trots att den inte var det ...
- Prova att byta profil
- mm
Jag tror kanske inte att det hjälper, men provat är provat ...
OBS. när du kopplade från batteriet, hur länge var det strömlöst? Hos mig, när verkstan gjorde så, hade dom batteriet frånkopplat i drygt 10 minuter, var enligt teknikern viktigt ...
ProPriide skrev: tis 07 aug 2018, 20:41 Japp! Galet irriterande... avinstallerade tunel nu oxå bara för o se om de va en app som förstörde för dom andra apparna... sagt o gjort avinstallerat.. men nu får jag inte möjlighet att kunna välja att intallera tunels igen..... ser ut som att jag får jobba mig med bluetooth o spotofy den vägen i nästan en månad nu... kaaaazzzt!!
Jag hade, om möjligheten finns, kollat med en annan verkstad.
Visst, bilen ska in, men jobbet kan ju inte ta så lång tid..
Precis... är ju om nu något med mjukvaran o borde ju vara en mjukvaruuppdatering som får stå o rulla av sig själv... nu när jag blev av med tunles oxå så blev behovet av att få detta löst 110gånger mer akut haha

Tror jag hittade uttaget du snackade om. Det ger 1[…]

Motoroljenivå

Jag bytte oljestickan på en V60AWD D4 fö[…]

Välkommen ut i trafiken

Varit ner och fått igång kylan i bilen[…]

Den borde ju verkligen fått heta ID.7. Ja […]