Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
fjohan82 skrev:Det finns flera sidor av ett mynt...
Har sett både Amber och andra ljusa klädslar vara mer blå (från jeans etc) efter att bilar har stått i en visningshall i någon månad. Det ser ju inte så kul ut...
Precis, bara kolla hur visningsbilarna med amber ser ut, klart de kräver mer rengöring. Amber är ju så läcker så det är värt det!
Man kan välja flera stycken kvaliteer på skinnet, huruvida de hanterar smuts olika vet jag inte. Maroon brown kanske kan vara ett alternativ? (finns bara i nappa nu på CC?)
Har en soffa hemma, som i Volvos lounge, har liknande färg som amber o där syns byxor lätt tex.
av kmi
Har haft min v90cc med amber klädsel i ett år.
Blå jeans färger kanten litegrann, men det tog typ 10 min att ta bort med en interiör serviet.
av Xanthopteryx
Jeans kan färga efter 30 tvättar.. Och mina föräldrar hade ljus klädsel på sin förra. Det såg, dassigt ut. Slitage, avfärgning, skit etc syns mer. Personligen gillar jag inte heller läder. Tyg är bäst. Tåligt, minimalt underhåll, klibbar inte på sommaren och är inte skitkallt på vintern samt är inte halkigt. Billigare och miljövänligare också... :-P
Användarvisningsbild
av svergie2
Xanthopteryx skrev:Jeans kan färga efter 30 tvättar.. Och mina föräldrar hade ljus klädsel på sin förra. Det såg, dassigt ut. Slitage, avfärgning, skit etc syns mer. Personligen gillar jag inte heller läder. Tyg är bäst. Tåligt, minimalt underhåll, klibbar inte på sommaren och är inte skitkallt på vintern samt är inte halkigt. Billigare och miljövänligare också... :-P
Tyvärr är ju skinn så mycket snyggare. Blond city weave är ju förvisso läcker.

Skickat från min Galaxy S8+ via Tapatalk

Motorhaveri s60 2.4T

Är det kugghjulet på kamaxeln som sakna[…]

Vi har Opus här i byn som gärna vill ha […]

Tjenare! Fråga inte hur, men har råkat[…]

Den stora annons-tråden

Undrar hur många mil man kan pressa ur en M[…]