- tor 12 jul 2018, 20:00
Hade tre punkter som gör att verkstaden kommer att lackera förardörr och spoiler fram på min.
Moderator: Moderatorer
Derank skrev: ↑tor 12 jul 2018, 20:11 skulle aldrig godta att få paneler omlackerade på en ny bil, jag hade krävt omleverans.Solid vit. Tror omleverans blir mindre fördelaktigt då den inreggades i slutet av Juni. Har bara bra erfarenheter från de lackeringsjobb jag fått gjorda tidigare av samma verkstad så har inga problem med att dom fixar det. Däremot verkar inte måleriet i Gent vara på topp just nu
Hoppas för guds skull att det blir bra,jag håller tummarna. Vad är det för färg om man får fråga?
dfa skrev:[quote=Flinta post_id=<a href="tel:1259322" data-original-title="" title="">1259322</a> time=<a href="tel:1531422987" data-original-title="" title="">1531422987</a> user_id=61534]Ser inte bra ut med massa skador på bilarna vid leverans. Har XC40 ovanligt hög felfrekvens eller är det så generellt?
3 punkter?
Var det upphöjningar typ dammkorn?
Ett "dammkorn" samt en "spricka" i fronten, två "stenskott" i framdörr precis i linje med motorhuv varav ett har bättringsfärg.
Hallå! Det där ju motorlampan som lyser[…]
Det är slangen till vevhusventilationen. Det[…]