Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

av superpackman
Tusen tack, är det svårt att bygga själv?
Användarvisningsbild
av Nexus
superpackman skrev:Tusen tack, är det svårt att bygga själv?
jag satte dit simons twinpipe på min vanliga v70. passa kanon utom att jag fick göra om ena fästet p g a en dragkrok :wink:

Men du har ju allt förberett på bilen bara hänga upp och dra dit. men skaffa en klamma mot främre röret. den följde ej med min satts och den gammla var jag tvungen kapa bort och räkna ej med att volvo har den hemma :evil:
Det märkte jag då bilen hängde på lyften utan avgasrör :(
Och micro eller mekonomen har fel klamma i sina sortiment. den är för liten . jag fick lösa det med en klamma till saab :oops: för att få ihop bilen samma dag.
av superpackman
grammse skrev:
superpackman skrev:Tusen tack, är det svårt att bygga själv?
jag satte dit simons twinpipe på min vanliga v70. passa kanon utom att jag fick göra om ena fästet p g a en dragkrok :wink:

Men du har ju allt förberett på bilen bara hänga upp och dra dit. men skaffa en klamma mot främre röret. den följde ej med min satts och den gammla var jag tvungen kapa bort och räkna ej med att volvo har den hemma :evil:
Det märkte jag då bilen hängde på lyften utan avgasrör :(
Och micro eller mekonomen har fel klamma i sina sortiment. den är för liten . jag fick lösa det med en klamma till saab :oops: för att få ihop bilen samma dag.
då blir det att bonnmecka lite :wink: Tack för infon!

Classic som Volvo erbjuder för 2995:- &aum[…]

Tyvärr hittar jag ingen svensk sida som s&aum[…]

Tysta sommardäck V90

Så du rekommenderar ett däck för […]

Smart energifördelning hybrid

Dom har inte riktigt lyckats med den funktionen ha[…]